Sølvgrå eller BlankSort?
Fra : Mr.Stock

Dato : 17-11-01 20:04

HEy..!
Aprilia Sonic 30 km/t... sådan en skal jeg ha'!
hvorfor en er fedest!?
jeg vil gerne be om begrundelse..! og evt. et link til et billed af en
fed aprilia Sonic i en af farverne... og tilsidt hvad man kan lave af
ting der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!
de 3 spørgsmål!
And the Point's and my bleesings are YOURS!

Mvh Mr.Stock

http://www.kandu.dk/

Fra : kTTs

Dato : 19-11-01 13:48

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

MIN mening :

Sonic'en er grim (ligner 2 sammensatte legetøjsæg), kører ad helvede til og
er generelt bare et rigtig rigtig dårligt resultat fra Aprilia's side...
Plastikken, ledningsnettet, stellet, hjulene, bremserne, sædet.... Der er
vist ikke noget positivt jeg kan sige om den (det)...

Køb istedet en Yamaha BW's eller lignende... Eller enhver anden
Aprilia-model (Rally etc.)

Bare lige min mening, jeg ved godt at enhver popspasser ville slå mig for
den slags ytringer...

Fra : Mads Jensen

Dato : 20-11-01 23:35

"kTTs" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Aprilia-model (Rally etc.)
>
> Bare lige min mening, jeg ved godt at enhver popspasser ville slå mig for

Hehe, lige et spørgsmål !
Du siger at en Sonic kører ad helvede til, men man skal købe BWS eller en
Rally.
Sonic har samme motor som Rally, Jog, Neo's osv, og det er en udmærket
motor, ihvertfald i forhold til den der sidder på en BWS...

Mads

Fra : kTTs

Dato : 21-11-01 12:41

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sonic har samme motor som Rally, Jog, Neo's osv, og det er en udmærket
> motor, ihvertfald i forhold til den der sidder på en BWS...

Når jeg siger kører ad helvede til mener jeg ikke direkte motoren eller
motoropbygningen, men mere all-round køre-egenskaber.. Og det besidder en
Sonic altså IKKE med sine underdimensionerede bremser, barnevognshjul og
generelt bare en dårlig opbygning mht. stel osv... Og skjoldene... Åh nej
dog...

Fra : kTTs

Dato : 19-11-01 13:50

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
[klip klip]
og tilsidt hvad man kan lave af
> ting der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!

Eller omvendt...? Hvad man kan lave af sølvgrå ting på en fed...?

Kunne ikke lige lade vær'... Det danske sprog er i konstant forfald...

Fra : kTTs

Dato : 19-11-01 13:50

Fra : kTTs

Dato : 19-11-01 13:50

Fra : Ultra

Dato : 21-11-01 13:26

> Aprilia Sonic 30 km/t... sådan en skal jeg ha'!
Det skulle jeg også hvis jeg havde pengene..

> hvorfor en er fedest!?
Selvfølgelig en sort

> fed aprilia Sonic i en af farverne... og tilsidt hvad man kan lave af ting
der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!
Tonede blinklys og forlygteskærm

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 21-11-01 14:54

> Tonede blinklys og forlygteskærm

lål

Farvel lys

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Mads Jensen

Dato : 22-11-01 00:03

"Ultra" <ultra@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Det skulle jeg også hvis jeg havde pengene..

> Selvfølgelig en sort

> der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!
> Tonede blinklys og forlygteskærm

Hvad er en forlygteskærm ?

Mads

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 22-11-01 15:12

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> "Ultra" <ultra@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> ting
> >

> Hvad er en forlygteskærm ?

Det gennemsigtige plastik der sidder og beskytter for lygten...

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand