Udregning
Fra : Erik Gallacher

Dato : 17-11-01 23:45

Hey, jeg skal bruge lidt hjælp til et lille simpelt program. Programmet går
ud på at man skriver et tal i en EditBox og så når man trykker på en knap
lægger programmet en hvis sum til dette tal.

Håber nogen kan hjælpe!

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-11-01 16:31

begin
try
edit1.Text:= inttostr(strtoint(edit1.Text)+100);
except
on exception do showmessage('Sørg for, at der står et tal i
tekst-feltet');
end;
end;

Du skal også sørge for at stille klokken på din pc.