rmview /d1 --> os2krnl
Fra : steen bondo

Dato : 17-11-01 13:49

Hi all

"rmview /d1" giver bla.a....

Driver: OS2KRNL - OS/2 Kernel Module
Vendor: IBM OS/2 Version: 1.1 Date (MDY): 9/17/1994
Flag: STATIC Type-Subtype: SERVICE

....trods jeg har: Internal revision 14.085_W4

Hvor henter <rmview> sin info..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Thomas Lersey

Dato : 17-11-01 19:09

Det er ikke godt at vide, jeg får samme resultat på en WSeB.
Den interne revision kan vises med bldlevel.

[C:\]bldlevel os2krnl
Build Level Display Facility Version 5.59.105 Mar 15 1999
(C) Copyright IBM Corporation 1993-1999
Signature: @#IBM:14.085#@_UNI IBM OS/2 Kernel
Vendor: IBM
Revision: 14.85
File Version: 14.85

/Thomas

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 18-11-01 12:08

On Sat, 17 Nov 2001 12:49:00, sbo@hehe.com (steen bondo) wrote:

> Hvor henter <rmview> sin info..??

Det er device drivere, der selv registrerer denne information med
Resource Manager'en, SVJV.

... /\/\\ads Orbesen Troest <mads@troest.NEVERMORE.dk>

(Please remove NEVERMORE from address when replying via email...)

Fra : peter volsted

Dato : 18-11-01 20:58

hi

----- snip -----

> Det er device drivere, der selv registrerer denne information med
> Resource Manager'en, SVJV.

Det er vist korrekt jvnf. online hjælpen om rmview:
"Displays the allocation of the hardware resources in your computer."

IBM har nyligt - ihvertfald siden jeg sidst besøgte den - effektiviseret
søgefunktionen på hjemmesiden. www.ibm.com med rmview i den lille søgeboks
fandt på få sekunder 31 opslag, deraf bl.a. 3 interessante Redbooks om Warp. I
2 af dem fra hhv. 1995 & 97 er angivet præcis samme udfald af rmview /d
vedrørende os2krnl.

--
good luck

peter