Er T39 lige så langsom som T68?
Fra : alwresuihalert

Dato : 17-11-01 13:49

Efter at have brugt T68 i et stykke tid, synes jeg at T68 er for langsom til
nogle ting. Nogle gange tager det 3 sekunder fra man trykker til der sker
noget. Er T39 lige så langsom?

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 17-11-01 13:59

> [...]
til
> nogle ting. Nogle gange tager det 3 sekunder fra man trykker til der sker

Ikke min.

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : dr. nrj

Dato : 17-11-01 23:45

On Sat, 17 Nov 2001 13:59:03 +0100, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

>til
>
>Ikke min.

Min T68 harKUN et svagt punkt: Den er langsom til at skrive SMS.
Menuerne er akkurat ligeså hurtige som på 8310.
Ingen ventetid på min T68. (kun i sms)

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : alwresuihalert

Dato : 18-11-01 23:21

snip
> Min T68 harKUN et svagt punkt: Den er langsom til at skrive SMS.
> Menuerne er akkurat ligeså hurtige som på 8310.
> Ingen ventetid på min T68. (kun i sms)

Er den også hurtig til WAP? Er der nogle forskelle? Er der flere
softwareversioner ude?

Jeg er nu mest interesseret i at høre om T39, som jeg ikke har prøvet. Hvor
hurtig er den i forhold til T68?

Fra : alwresuihalert

Dato : 18-11-01 13:45

snip
> til
>
> Ikke min.

I forhold til T68? Hvor hurtig er den? Er der nogle der har erfaringer med
begge og kan lave en hurtig sammenligning i hastighed mht. indtastning og
navigering i menuerne?

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 23-11-01 00:51

"alwresuihalert" <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> nogle ting. Nogle gange tager det 3 sekunder fra man trykker til der sker

Hej

Min T68 er da ikke langsom ?
Elsker min T68 !

Mvh
brian

Fra : Jacob

Dato : 20-02-02 10:39

langsomme personer synes ikke langsomme telefoner er langsomme

Fra : Bill

Dato : 20-02-02 12:53

Hurtige personer syntes T39 er hurtig!

Fra : Fischer

Dato : 20-02-02 13:40

> langsomme personer synes ikke langsomme telefoner er langsomme

Poptøser og bumsede teenage drenge har brug for en mobiltelefon med en
ekstrem hurtig ordbog så de hurtigt kan få skudt en masse indholdsløse
SMS'er afsted.