Popcorn i microbølgeovn lavet ved hjælp af~
Fra : Rene Birk Laursen

Dato : 23-01-01 11:54

Hejsa

Hmmmmm.... For et stykke tid siden så jeg et indlæg omkring det at lave
popcorn i micro'en ved hjælp af vand i stedet for fedtstof. Nu kan jeg ikke
finde indlægget igen og håber derfor at der findes en venlig person som lige
vil tage den én gang mere for mig

Hvordan er det nu lige man gør?

Med venlig hilsen

Rene Birk Laursen

Fra : Emil

Dato : 25-01-01 03:51

On Tue, 23 Jan 2001, Rene Birk Laursen wrote:

> [...]
>finde indlægget igen og håber derfor at der findes en venlig person som lige

Popcorn i micro-ovnen skal laves ved at komme en håndfuld
majskorn (tørrede) -sammen med lidt salt- i en papirspose (fra en
pose knækbrød?), som placeres på en tallerken i ovnen (for at
skåne den) og så bare fuld knald i to-tre minutter til der bliver
næsten helt stille. Omrystes før udpakning og servering.

Jeg mener det blev vist i TV2´s udsendelse "Spar2" for nogen tid
siden. Nu håber jeg du kan finde dit indlæg igen - tænk, hvis
nogen havde spist det ----> (slanke-båndsalat).

m.v.h. Emil