Søges, Haines REP bog til CBR900R Fireblad~
Fra : carlo

Dato : 17-11-01 01:14

Hej Jeg har købt en Fireblade og vil lige høre om der er nogen der ligger
inde med Haines Rep bog til CBR900 Fireblade,årgang 1993 eller om der er
nogen der
ved hvor sådan en kan findes på nettet.

Mvh Carlo

Fra : Jan Kristensen

Dato : 17-11-01 01:18

Du kan bestille bogen her:

http://www.cbr900rrt.co.uk/cafe/products.htm

Mvh. Jan.

Fra : carlo

Dato : 17-11-01 09:04

Mange tak for linket, den er blevet sat imellem mine fortrukne.
Jeg har nu været inde og kikke på siden, det er bøger de skriver om, og det
jeg ønsker er den digitale udgave.
kan nogen hjælpe mig der??

Mvh carlo

Fra : origo@earthling.net

Dato : 17-11-01 10:37

> Mange tak for linket, den er blevet sat imellem mine fortrukne.
> Jeg har nu været inde og kikke på siden, det er bøger de skriver om, og
det
> jeg ønsker er den digitale udgave.

Er du sikker på at det finnes en digital utgave?

JS

Fra : carlo

Dato : 17-11-01 13:02

Nej men der er kommet så mange bøger ud på nettet på det sidste,
så det kunne jo være der var en der havde scannet den ind.

Carlo

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-01 15:12

carlo wrote:

> [...]
> inde med Haines Rep bog til CBR900 Fireblade,årgang 1993 eller om der er

Er det overhovedet besværet værd? Man hiver jo ikke bare lige 'puteren med
ud i værkstedet hvor det hele foregår
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : carlo

Dato : 18-11-01 11:28

Grunden til jeg ønske den er at jeg sidder nede i Jugo som soldat
og så kunne jeg få tiden til at gå med at læse om cyklen

Mvh Carlo
EX GSX750F
EX FZR 1000 EXUP
EX YZF R6
NU CBR 900R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-11-01 23:52

carlo wrote:

> Grunden til jeg ønske den er at jeg sidder nede i Jugo som soldat
> og så kunne jeg få tiden til at gå med at læse om cyklen

Nå sådan Ja, det er jo en fornuftig måde at bruge tiden, når man ikke
kan køre mc