92 = 95 blyfri
Fra : Jan Kristensen

Dato : 17-11-01 00:59

Er der nogen der kender en tankstation i Aalborg området, der sælger 95 som
92 blyfri?

Man kan jo ligeså godt spare lidt penge....

Mvh. Jan.

Fra : Anders Vinther

Dato : 17-11-01 14:56

"Jan Kristensen" <jk@futarque.com> wrote in message
> [...]
som
> 92 blyfri?
>
> Man kan jo ligeså godt spare lidt penge....

Sidst jeg kiggede efter (hvilket var en gang i denne uge) var forskellen 6
øre/liter.

Dvs. hvis du tanker 10 liter sparer du 60 øre...

Hvad vil du bruge pengene til?

Mvh.

Anders V.

Fra : Robert

Dato : 21-11-01 11:11

"Anders Vinther" <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øre/liter.
>
> Dvs. hvis du tanker 10 liter sparer du 60 øre...

6 øre pr. liter. <=> en besparelse på ca. 1% . . . på prisen lige nu...
.. . alt andet lige; såfremt du kører 10.000 km om året på mc,
denne mc kører 15 km/l... = 666 liter benzin = besparelse 40 kr. =
ca. 40/7.5= 5.33 liter gratis.. eller 80 km "gratis"....
spørgsmålet er, vil man have det med, eller er man ligeglad ?

- jeg snupper besparelsen, uanset størrelsen

Mvh
Robert

Fra : Anders Vinther

Dato : 24-11-01 18:27

"Robert" <info@timewaste.dk> wrote in message
> [...]
> spørgsmålet er, vil man have det med, eller er man ligeglad ?
>
> - jeg snupper besparelsen, uanset størrelsen

Hvis jeg ser en 50 øre ligge på jorden gider jeg ikke samle den op... sådan
er vi så forskellige

Mvh.

Anders V.

Fra : JM

Dato : 24-11-01 21:08

> [...]
> 95

> 6

> Hvis jeg ser en 50 øre ligge på jorden gider jeg ikke samle den op...

Enig!
Og kører du 8 km 10 gange om året (efter Roberts eksempel) for at finde en
tank hvor du sparer 6 øre pr. liter
er den besparelse jo væk.

Mvh

Jesper M.
(der hellere vil bruge 80 km kvalitetskørsel frem for at lede efter den
rette tankstation.)

Fra : ThomasW

Dato : 17-11-01 19:19

> Er der nogen der kender en tankstation i Aalborg området, der sælger 95
som
> 92 blyfri?

Du kan jo spørge hvor du kommer frem, de fleste kæder har givet stationerne
ordre til at sige det som det er. (Har selv arbejdet på tankstation, men man
skal sprøge - det bliver ikke oplyst uopfordret)

Ellers kan du prøve om ikke du kan vurdere det ud fra stationens størrelse
(antal satandere o.l.)

/Thomas

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-11-01 12:58

> Ellers kan du prøve om ikke du kan vurdere det ud fra stationens størrelse
> (antal satandere o.l.)

Nu ser jeg ikke så mange "sataner" når jeg tanker - tror de ville skræmme
kunderne væk

Fra : J. V. Gade

Dato : 21-11-01 12:39

Mig bekendt er der 95 okt i 92 okt tankene hos alle HydroTexaco stationer.
Jeg har spurgt hos HydroTexaco her i Esbjerg som bekræftede det. Men spørg
for en sikkerheds skyld selv i din egen by. Og spørg indehaveren, da det
ikke er sikkert at "den unge ekspedient" ved det.

Hilsen Lars

Jan Kristensen <jk@futarque.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9t499j$2h9$1@sunsite.dk...