slankekur
Fra : Michael Jensen

Dato : 20-01-01 21:41

hej med jer :)

jeg har efterhånden fået taget en 8kg på, og synes virkelig det kan ses,
derfor har jeg taget mig sammen og vil for første gang i mit liv blive
tynd.. har altid haft en stor røv og nogle lår der kunne ses.. det er der
sikkert nogen der kender til :)

jeg er så begyndt at spise sundt og begynder i motionscenter i næste måned.
Meeeen.. jeg bliver jo evig fristet af at spise noget slankemiddel oven i,
af en art.. der er jo så meget efterhånden, og så meget dårligt.. så er der
nogen af jer der har erfaring med de billigere ting man finder i kuponhæfter
og andre ting, må i meget gerne svare :)

Hilsen Anne

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-01-01 00:32

"Michael Jensen" <cfp12623@vip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> nogen af jer der har erfaring med de billigere ting man finder i kuponhæfter
> og andre ting, må i meget gerne svare :)

Slankemidler kan deles i to kategorier:

1) Dem der ikke virker overhovedet.

2) Dem der virker, så du ikke får overskud af kalorier mens du spiser
dem, men som heller ikke lærer dig at spise sundt, så du er lige
vidt, når du er færdig med kuren og begynder at sjaske kg på igen.

Der er masser af billige ting i kategori 2, men det giver ikke meget
mening, for effekten er _ikke_ at de suger kalorier eller fedt ud af
kroppen, men bare at de sænker dit optag på den ene eller den anden
måde. Det kan du lige så godt gøre selv. Det har også mere effekt i
længden.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 21-01-01 22:07

Hvis du gerne vil tabe dig, og har lidt penge til overs, så brug dem på at
købe god, fedtfattig mad i stedet for diverse tryllepulvere.

Frugt og grøntsager er heller ikke helt billigt, men gode til at slukke
appetitten uden at få alt for mange kalorier indenbords.

Hvis du absolut vil købe pulver, så køb noget proteinpulver, som du blander
med vand eller mælk og drikker lige efter træningen. Det kan tage lidt af
den sult, der altid opstår efter træning (sådan har jeg det i alt fald). Men
egentlig tror jeg pengene er bedst brugt på almindelig alsidig og fedtfattig
kost.

mvh og held&lykke

Jens