1 kilo om ugen
Fra : Rikke Larsen og Chri~

Dato : 12-01-01 15:17

Hejsa
Jeg vil bare høre om det er muligt at tabe sig 1 kg. om ugen. Jeg har set,
at Pernille Aalund har gjort det ved kostomlægning!
Mvh
Rikke

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 12-01-01 19:47

"Rikke Larsen og Christian Steen" <steen@nork.auc.dk> wrote in message

> Jeg vil bare høre om det er muligt at tabe sig 1 kg. om ugen.

Det er det da! Normalt anbefaler man, at der ikke stræbes efter at
tabe mere end et kilo per uge af sundhedsmæssige årsager.

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Brian

Dato : 12-01-01 22:33

Heejsa Rikke
Lidt motion er desværre nok nødvendigt for at kunne gøre dette min ven

Brian

Fra : Anja

Dato : 14-01-01 01:13

Brian <nomail@nowhere.dk> skrev
> Heejsa Rikke
> Lidt motion er desværre nok nødvendigt for at kunne gøre dette min ven

Nej, overhovedet ikke. Det er uden tvivl det sundeste, men ikke nødvendigt.
Jeg tabte selv 1 kg pr uge i de første 26 uger af 2000 kun vhja
kostomlægning (De danske vægtkonsulenter).

Og til dem der måtte være interesserede i tiden efter kuren: jeg har holdt
vægten siden, og endda tabt yderligere 5 kilo i det halve år der er gået (så
med 65 kilo og 178 cm skal jeg faktisk passe på ikke at tabe mig
yderligere). Kostvanerne har nemlig bidt sig fast, og nu spiser jeg
konsekvent magert kød og masser af frugt og grønsager, og slik, kager og
alkohol som jeg lyster derudover. Mine kostvaner og min vægt har aldrig
tidligere været så problemfrit. Man tager altså ikke nødvendigvis det hele
på igen efter en effektiv kur.

--
mvh Anja

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 14-01-01 11:26

"Anja" <skjoldborgNOSPAM@iname.com> skrev i en meddelelse

>og slik, kager og alkohol som jeg lyster derudover.

Det lyder alt sammen så flot men mon ikke vi kan konkludere at din lyst ikke
er så stor.

Og ja pas på du ikke bliver for tynd for tynde piger uden muskelmasse er
sku´ ikke kønne at se på

Henrik
news@nytliv.net

Fra : Anja

Dato : 14-01-01 13:24

Henrik Bruun-Petersen <news@nytliv.net> skrev

> Det lyder alt sammen så flot men mon ikke vi kan konkludere at din lyst
ikke
> er så stor.

mindre end før ihvertfald
-men det er nok konsekvensen af at spise så mange grønsager som holder
blodsukkeret mere stabilt

--
mvh Anja

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 14-01-01 18:46

> mindre end før ihvertfald

Ok

> -men det er nok konsekvensen af at spise så mange grønsager som holder
> blodsukkeret mere stabilt

Det er også min erfaring.

Henrik
news@nytliv.net

Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 15-01-01 09:29

Hejsa

Køb det produkt de har i det sidste kupon katalog, der er kommet med posten
!

det virker!

Jeg købet det sidste gang der kom kupon-katalog, og har tabt 6 kg på en md!

Jeg vejer normalt 80 kg, men har taget en del på det sidste års tid ca 7 kg,
pga for meget arbejde med hjemmeside produktion, og for lidt motion. Typisk
Computerverden! det tager alt vores tid!

Prøvet det! Du kan også se lidt om det på www.kupon-ideer.dk og kig under
"Skønhed&Velvære" og så EUROPOST, HUSK!, at kigge på den nedste af linkne.

Med venlig Hilsen
Jack L

Fra : Niels Henriksen

Dato : 15-01-01 16:06

"DaWebman(O:" <dawebman@cyberdude.dk> wrote in message
> Køb det produkt de har i det sidste kupon katalog, der er kommet med
posten

En sætning som denne:
Andre studier viser, at du ikke kan undgå at tabe dig med en CLA oillekur,
selv om du ikke ændrer på dine spisevaner. Det eneste du skal gøre er at
tage CLA-pillen i forbindelse med et måltid.

Gør at jeg holder mig væk. En overgang levede jeg af pizza og cola. Tror
næppe at den kunne hjælpe der. Samt at firmaet ikke har en dansk adresse man
kan henvende sig til...

--
Niels Henriksen
www.ryttersnak.dk

Fra : Kata

Dato : 15-01-01 18:11

Niels Henriksen <niels@ryttersnak.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93v3bg$2ro9$1@news.cybercity.dk...
> [...]
Tror
> næppe at den kunne hjælpe der. Samt at firmaet ikke har en dansk

Selv om der var, ville de næppe være behjælpelige, hvis man stiller
kritiske spørgsmål.

CLA er forresten (for de uindviede) conjugated linoleic acid - en
fedtsyre som er omtalt i "Udo's choice"-tråden.

Den af kuponnyhedernes mange slankeprodukt-reklamer, der plejer at more
mig mest, er Carni-reklamen (indeholder L-carnitin). Annoncøreren ikke
kan bestemme sig
for, om det virker fedtforbrændende eller "fedtsugende"...
Selv om det nye nummer (det der er kommet ind ad døren i dag) indeholder
en reklame, der godt kunne gå hen og overtage første pladsen, nemlig den
for "Aldoxyll", som er "det første drikkeserum med negative kalorier".

Kata

--
http://hjem.get2net.dk/kata
New design and new pages

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-01-01 15:28

"Kata" <kata@get2net.dk> writes:

> Selv om det nye nummer (det der er kommet ind ad døren i dag) indeholder
> en reklame, der godt kunne gå hen og overtage første pladsen, nemlig den
> for "Aldoxyll", som er "det første drikkeserum med negative kalorier".

Dem har jeg hørt om. Det er sådan nogle kalorier, der sætter sig henne
i hjørnet i form af fedt med armene over kors og _nægter_ at blive
omdannet til noget som helst, for de har det ganske fint som det er
nu, og hvis man _bare_ vil blande sig uden om, TAK!

--
Peter B. Juul, o.-.o "I don't see much sense in that," said Rabbit.
The RockBear. ((^)) "No," said Pooh humbly, "there isn't. But there

Fra : finn fremtid

Dato : 24-02-01 21:14

JA det er muligt -
Finn