Depeche mode???
Fra : Bjarne

Dato : 16-11-01 20:12

Der spilles ofte en sang i radioen som lyder som Depeche Mode. Jeg ved ikke
hvad sangen hedder men de synger ofte en linie med "no strings attached".

Hvad hedder sangen og hvilket album findes den på?

Bjarne

Fra : Tina

Dato : 16-11-01 21:52

"Bjarne" <bjarneline@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad sangen hedder men de synger ofte en linie med "no strings attached".
>
> Hvad hedder sangen og hvilket album findes den på?

Den hedder I feel loved, og det ER DM der har lavet den. Findes på Exciter,
deres seneste skive.
En fed sang!

Tina

Fra : Allan Pedersen

Dato : 16-11-01 22:37

In article <O1fJ7.192$za2.364082430@news.orangenet.dk>,
misstina_dk@hotmail.dk says...

> [...]
> ikke

> Den hedder I feel loved, og det ER DM der har lavet den. Findes på Exciter,

Næsten korrekt, Tina ... titlen er 'Freelove' ... og ja, den er fed!

'I Feel Loved' har tidligere været ude på single, men sangen med linjen:
'no questions asked, no strings attached, just freelove' er altså
Freelove.

Allan

Fra : Tina

Dato : 17-11-01 00:35

"Allan Pedersen" <kapwon@kapland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 'I Feel Loved' har tidligere været ude på single, men sangen med linjen:
> 'no questions asked, no strings attached, just freelove' er altså

Tak for korrektionen

Havde lidt travlt da jeg skrev det.

Tina

Fra : zcully

Dato : 17-11-01 15:57

En lille rettelse. De synger: "no hidden catch, no strings attached, just
freelove'

/Zcully

Fra : Allan Pedersen

Dato : 18-11-01 10:58

In article <3bf67afd$0$4862$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
zcully@hotmail.com says...

> En lille rettelse. De synger: "no hidden catch, no strings attached, just
> freelove'

Det er jo det de gør!!

I stand corrected

Allan

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 17-11-01 16:44

Og en fed musikvideo

> Næsten korrekt, Tina ... titlen er 'Freelove' ... og ja, den er fed!

Og med en fed musikvideo, hvor de ultrasyntetiske typer fra de
skinny-women-and-boys-who-think-that-they-are-men-musikvideoer åbentbart er
bandlyste. Forfriskende at se.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-11-01 19:20

Ingrid Kristensen <ikris@excite.ca> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7ba2a2312cecb0c4307edba91b2ca33a.35595@mygate.mailgate.org.
> Og med en fed musikvideo, hvor de ultrasyntetiske typer fra de
> skinny-women-and-boys-who-think-that-they-are-men-musikvideoer åbentbart
er
> bandlyste. Forfriskende at se.

Yeah, faktisk ultra coolt...jeg nød den, med et lille smil på læben... =)

/doc

http://www.mp3.com/mindfly