Tool
Fra : Christian Muus

Dato : 16-11-01 18:03

"Lateralus" er god

--
Christian Muus
--
Domus Skævgon http://home0.inet.tele.dk/tipkage
Bionic Flavour www.bionicflavour.dk

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 16-11-01 18:00

Hejsa...

Ja "Lateralus" er totalt fed, køb den !!!

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : zcully

Dato : 16-11-01 19:40

Den er meget mystisk. Men det er Tool generelt.
Hvordan vænner man sig til deres musik??

/Zcully

Fra : Invader Zim

Dato : 16-11-01 23:16

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Den er meget mystisk. Men det er Tool generelt.
> Hvordan vænner man sig til deres musik??
>
> /Zcully

skal man vænne sig til deres musik?? ... jeg synes nu Tool er et af de mest
lytte-venlige intelligente rockbands jeg nogensinde har hørt...

hm... jeg tror nu mere det er en 'enten kan man lide dem eller også kan man
ikke' ting end et spørgsmål om at 'vænne' sig til dem.

-Invader Zim

np: Numb - Alien Hand

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 17-11-01 12:06

The weakest link "Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk>,
dared to write this anyway:

>skal man vænne sig til deres musik?? ... jeg synes nu Tool er et af de mest
>lytte-venlige intelligente rockbands jeg nogensinde har hørt...

Jeg er en stor fan af Tool, men det er absoult ikke noget jeg vil
anbefale til folk der ikke er vant til rock. IMHO er Tool noget man
skal vænne sig til.

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 19-11-01 00:21

On Fri, 16 Nov 2001 23:15:44 +0100, "Invader Zim"
<dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote:

> [...]
>
>hm... jeg tror nu mere det er en 'enten kan man lide dem eller også kan man
>ikke' ting end et spørgsmål om at 'vænne' sig til dem.

Det ved jeg nu ikke. Jeg syntes ikke om Ænima første gang jeg hørte
den. Der gik et par uger før jeg begyndte at varme op til den. Så blev
den rigtig god. Lateralus tog mig mig over en måned at lytte til før
jeg begyndte at syntes om den. Meget mystisk musik, men det holder
alligevel.
Thomas

Fra : Enzo

Dato : 19-11-01 00:36

Lateralus tog mig mig over en måned at lytte til før
> jeg begyndte at syntes om den. Meget mystisk musik, men det holder
> alligevel.
> Thomas

Hvis du lyttede til den en måned, så hadede du den vel ikke ligefrem fra
begyndelsen...
Jeg tvivler på, at jeg ville kunne lide eksempelvis Kandis selvom jeg
lyttede til dem i et par år.

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 19-11-01 13:45

On Mon, 19 Nov 2001 00:36:01 +0100, "Enzo" <anso@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>begyndelsen...
>Jeg tvivler på, at jeg ville kunne lide eksempelvis Kandis selvom jeg

LOL
Nej, jeg ville nok heller ikke kunne lide Kandis selv efter intens
lytning
Men første gang jeg hørte Lateralus syntes jeg ikke den var så god som
Ænima albummet. Virkede mere kedelig, men det har ændret sig. Det er
lige før at den er bedre end Ænima. Mest fordi der ikke er nær så
mange mærkelige ting inde imellem sangene. Som fx Die Eier von Satan
på Ænima, hvilket virkeligt er noget lort. Jeg forstår ikke hvorfor
det skal på. Men selve sangene er noget af det bedste rock der findes
IMHO. Efter Live selvfølgelig

mvh Thomas

Fra : Invader Zim

Dato : 20-11-01 13:16

"Thomas Dalgaard" <leilak@mailme.dk> wrote in message
newsvhvt05qlomgngo0s5btpsuojrh1drfa7@4ax.com...

> [...]
> på Ænima, hvilket virkeligt er noget lort. Jeg forstår ikke hvorfor
> det skal på. Men selve sangene er noget af det bedste rock der findes

Die Eier Von Satan var sgu da en af de fedeste og sjoveste sange jeg længe
havde hørt!
Der kan man bare se, hva'!

-Invader Zim

np: Collide - Strange Conversation

Fra : Mikster

Dato : 17-11-01 20:15

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den er meget mystisk. Men det er Tool generelt.
> Hvordan vænner man sig til deres musik??
>
> /Zcully

Du hører den 15-20 gange!!

Vh mikkel

Fra : Mikster

Dato : 16-11-01 20:15

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>

> Ja "Lateralus" er totalt fed, køb den !!!

En af de få rigtig gode plader i år!!

VH MIKKEL

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-11-01 23:50

> En af de få rigtig gode plader i år!!
>
> VH MIKKEL

Jeg vandt den endda ...på VH-1... sammen med en promo CD med alle deres
singler + jeg også fik Schism singlen ... ret blæret synes jeg da selv ...og
dybt lækker musik

mvh
Kim Frederiksen