Glatte veje
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 16-11-01 16:43

Halløj...

Pas på derude, vejene er f*cking glatte... jeg er lige styrtet (30 min
siden) og har smadret frontskjold, styrskjold, sidekåbe (ved fødderne)
sidespjeld og blinklys på min SFX...

jeg skulle til højre i et kryds drejer med ca 20 og pludselig forsvandt
knallerten under mig.. jeg glider henover vejen og ser den hamre ind i en af
de der "ø'er" der er i kryds... så jeg er lidt pist lige nu.. muggen røv,
ærgeligt!!

så jeg ville bare lige sige i skal passe på.... sender billeder til
mopedgallery senere hvis det har interesse!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 70 Km/t

Ps. offtopic, hvis nogen har skjolde liggende har alt interesse til SFX..
ridser gør ikke noget, bare de ikke er for dybe....! Kør pænt!!

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-11-01 18:28

> Pas på derude, vejene er f*cking glatte... jeg er lige styrtet (30 min
> siden) og har smadret frontskjold, styrskjold, sidekåbe (ved fødderne)
> sidespjeld og blinklys på min SFX...

Fuck hvor surt, har du kasko ??

> [...]
af
> de der "ø'er" der er i kryds... så jeg er lidt pist lige nu.. muggen røv,

Det er hamrende ærgeligt sådan noget, men det er da på sin vis heldigt at
det ikke gik værre.. Håber du har det sådan nogenlunde fint!

> så jeg ville bare lige sige i skal passe på.... sender billeder til
> mopedgallery senere hvis det har interesse!

Det har ihvertfald min!

God weekend!

Mvh.

Michael Jensen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-11-01 00:57

"Michael Jensen" <michael84dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fuck hvor surt, har du kasko ??

nej desværre, jeg løbte den brugt og regnede lidt på det.. de penge jeg har
sparet på kasko (vel omkring 3.500 kr??)
kan jeg sagtens reparere det for.. om lakere den ved samme lejlighed, regner
jeg med!!

> af
>
> Det er hamrende ærgeligt sådan noget, men det er da på sin vis heldigt at
> det ikke gik værre.. Håber du har det sådan nogenlunde fint!

har slået min albue lidt ellers har jeg det fint.. men min stakkels knallert
*hulk*

> Det har ihvertfald min!

de er sendt, åbner nok snart for min egen side igen, så kommer der oz nogle
pics op der.....

> God weekend!

lige måde!!!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 70 Km/t
Technigas Basic /m indfarvet varmeskjold
Polini Air Wheel
snart 9.5K CDi

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-11-01 18:44

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> wrote in message
> Halløj...
[klip surt uheld]

> så jeg ville bare lige sige i skal passe på.... sender billeder til
> mopedgallery senere hvis det har interesse!

Ja, det er heller ikke mere end en uge siden, jeg var ved at lave stunts på
min Italjet. Jeg startede ligeså stille i et lyskryds og overså et glat
regnvådt kloarkdæksel der var placeret lige der hvor jeg ville svinge til
højre. Jeg kørte allerhøjest 10 km/t, men alligevel "hoppede" forhjulet 30cm
til venstre. Damn! det er ubehageligt. Benene komemer hurtigt til jorden.
Jeg er da glad for at der ikke var grønt, for så havde jeg nok kørt lidt
hurtigere. Jeg er kører ikke råddent og er aldrig væltet (7-9-13), men der
kan jo alligevel komme overraskelser.
Hva' kan man lære af det? "Tænk nogen meter længere frem."

- Lars

Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-11-01 20:08

Fryd stodder

Fra : MoTul

Dato : 18-11-01 16:50

nedern, jeg væltede på puch maxi *hæhæ* da jeg skulle dreje
og så skred baghjulet... men dejlige hjerm maxi skete der ik
noet med

Fra : kTTs

Dato : 19-11-01 01:30

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
[snip endnu en gut der er styrtet i denne nederen tid]

Endnu en grund til at tænke sig om når man kører... Man skal ALDRIG stole på
en scooter, specielt i sving... ALDRIG... Og man skal ALDRIG stole på nogen
andre end sig selv i trafikken...

Personligt trækker jeg næsten igennem sving når det er frost... Eller bare
regnvejr... Hellere komme 1 minut senere frem end slet ikke at komme
frem....

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 19-11-01 15:30

> Personligt trækker jeg næsten igennem sving når det er frost... Eller bare
> regnvejr... Hellere komme 1 minut senere frem end slet ikke at komme
> frem....

word

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 19-11-01 19:50

"kTTs" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9t9jrn$i79
> [...]

> Personligt trækker jeg næsten igennem sving når det er frost... Eller bare
> regnvejr... Hellere komme 1 minut senere frem end slet ikke at komme

jeg kører oz stille og roligt, og har _meget_ stor respekt for trafikken,
efter en af min fætters kammerater blev dræbt sidste år på en 45'er.. tunet,
på cykelstien :-/

der er ikke andre end mig selv der passer på mig..

iøvrigt har jeg fået nyt (brugt) front+styr skjold... 300,- brugt, med meget
få ridser..
kan kun anbefalde jø service www.jo-service.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 20-11-01 16:53

> så jeg ville bare lige sige i skal passe på.... sender billeder til
> mopedgallery senere hvis det har interesse!

jeg har oz smidt billederne op i dk.binaer, hvis det er...

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 20-11-01 22:18

[snip en ubehagelig historie]

Damn, sur røv :-/

Vinter og scoots er noget snavs, her i går kørte jeg i -6 grader, hvor
gasspjældet pludselig sætter sig... Dog slap det da jeg hamrede over et bump
med en 50 stykker.
Skodvejr :\

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : kTTs

Dato : 20-11-01 23:29

"[UC]Rapperand" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vinter og scoots er noget snavs, her i går kørte jeg i -6 grader, hvor
> gasspjældet pludselig sætter sig... Dog slap det da jeg hamrede over et

yeah... heldigt man får pappet til en firhjuler om en uges tid =)