Hein Gericke???
Fra : peterl

Dato : 16-11-01 16:39

Jeg bestilte for noget tid siden nogle støvler hos Hein Gericke over nettet
(Der stod 7-14 dages leveringstid på beskrivelsen). Jeg modtog kort efter en
ordrebekræftelse og satte mig så med foldede hænder og ventede spændt...

.... Det gør jeg stadig! (Jeg lavede bestillingen d. 27 September, så vidt
jeg husker)

De har ikke svaret på de forespørgsler jeg siden har sendt. og virker ikke
til at komme i kontakt med. (På engelsk.!)
Er der nogen der har oplevet tilsvarende eller er det mig der er uheldig?

-PeterL
KBH

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-11-01 17:22

Jeg har flere gange bestilt noget hos dem, uden der har været nogen
problemer. Jeg har også haft reklamationer, men de har altid ydet en god
service, og på engelsk.

Hilsen Brian

Fra : albert

Dato : 16-11-01 19:32

uheldig?

Så er opfølgeren jo :

Ring eller skriv

Fra : peterl

Dato : 20-11-01 16:08

Ja, det er jo det jeg har gjort, uden resultat. Jeg var interesseret i at
høre andres erfaringer, ikke få råd og vejledning...
.... men elles tak!

-PeterL