Hallo
Fra : Live4Him

Dato : 16-11-01 14:52

er der hul igennem ?

jørgen.

Fra : TommyGun

Dato : 16-11-01 14:57

Ja, jeg har oxo problemer, jeg tror det er TDC newsserver :(

Tommy

Fra : Live4Him

Dato : 16-11-01 19:02

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> wrote in message
> Ja, jeg har oxo problemer, jeg tror det er TDC newsserver :(
~~~~~~~~
Jeg har stadig problemer - må nulstille og hente det hele fra serveren for
at få de nye indlæg. (det kan selvfølgelig også skyldes en fejl i outlook )

jørgen.

Fra : TommyGun

Dato : 16-11-01 19:31

Tja, kan være, men det er ikke første gang TDC newsserver opfører sig på
denne måde :(

Jeg bruger nu sunsite.auc.dk til de danske nyhedsgrupper, og har ikke haft
problemer med dem.
Jeg bruger Outlook 6.

Tommy.
1

Fra : Live4Him

Dato : 16-11-01 22:46

> [...]
> denne måde :(
>
> Jeg bruger nu sunsite.auc.dk til de danske nyhedsgrupper, og har ikke haft
~~~~~~~~~~~~
Nu er jeg også logget på via sunsite - så håber jeg det hjælper.

jørgen.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-11-01 13:08

> "TommyGun" <tommy@tommygun.dk> wrote in message

> ~~~~~~~~~~~~
> Nu er jeg også logget på via sunsite - så håber jeg det hjælper.

Æv, jeg har også selv haft problemer med min TDC-forbindelse i samme tidsrum
som jer...
Her gik man lige og betalte i dyre domme med det argument at det er den mest
effektive forbindelse... :(

KH
Anders

Fra : Ole Madsen

Dato : 18-11-01 08:20

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bf6529d$0$229$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

inet.tele.dk og ikke tele.dk

Ole

Fra : TommyGun

Dato : 18-11-01 10:04

Jeg har prøvet dem begge, de er lige skod, så jeg bruger sunsite.

Tommy.

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-11-01 10:26

Har du også prøvet http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk

Fra : TommyGun

Dato : 18-11-01 10:43

Det var da utroligt, er du sådan en lille nisse der viser sit grimme ansigt
hver gang en eller anden laver en lille bitte fejl, det er #¤%"#¤"#¤% (synd
jeg ikke bander)

Jeg havde måske haft lidt forståelse for dit udbruds hvis jeg havde ladet
300 linier være i mailen, men i dette tilfælde var det faktisk så lidt så
jeg ville kalde det pernitten, for pokker mand!!

Jeg bliver tosset over sådan noget!

Men alligevel:

Guds Fred,

Tommy.

PS: du kan jo altid klager over mig til min udbyder som er TDC!

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 18-11-01 11:40

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> mælte sligt:

Hejsa TommyGun,

>Det var da utroligt, er du sådan en lille nisse der viser sit grimme ansigt
>hver gang en eller anden laver en lille bitte fejl, det er #¤%"#¤"#¤% (synd
>jeg ikke bander) [...]

Det ser nu grimt ud alligevel.

Vil du i øvrig ikke være sød at overholde reglerne for almindelig god
opførsel og klippe det bort, du ikke svarer på samt svare under det
citerede. Så bliver alle folkene så glade, åh så glade, åh så
glade......

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"What's fahrfergnugen?"

Fra : TommyGun

Dato : 18-11-01 11:44

> Det ser nu grimt ud alligevel.

Verden er en grimmer en´ :)

> [...]
> opførsel og klippe det bort, du ikke svarer på samt svare under det
> citerede. Så bliver alle folkene så glade, åh så glade, åh så

Jeg plejer nu at opføre mig efter reglerne, men at blive trampet på fordi
man en gang ikke har husket at slette, det man ikke svarer på, fik det
berømte bæger til at flyde over, verden er fyld af andre ting at brokke sig
over.

Guds Fred,

Tommy.