Informationer om biografsale i Danmark
Fra : Michael Kragh Peders~

Dato : 16-11-01 12:25

Er der nogen som helst i dette land, der kan give mig så mange
tekniske detaljer om en eller anden biograf som muligt.

Det er ligegyldigt, hvilken biograf, det er, og antallet af tekniske
detaljer er ligegyldigt, bare jeg kan få at vide bredde, længde og
evt. også højde på salen, samt lærredets bredde og højde...men det
ville da være rart med så mange detaljer som muligt, som f.eks.
antaller af sæder i salen, og hvordan de er arrangeret, og i det hele
taget bare en masse information om salen...IKKE biografen!

Om I giver mig dem selv, eller henviser mig til en hjemmeside, er
ligegyldigt...jeg har selv været ved at kigge på hjemmesider, men jeg
har ikke kunnet finde nogle gode sider.

Hvis der er nogle, der kunne hjælpe mig, ville jeg blive rigtig glad

Venlig hilsen
Michael K. P.

P. S. Jeg har postet dette indlæg tidligere og fået et par svar, men
der stod desværre ikke noget om hvad salen målte i længde og bredde.

Som minimum SKAL jeg have oplysninger om salens bredde og længde, samt
lærredets bredde og højde.

Om det så er på en hjemmeside, eller oplysninger, I skriver som svar
til mit indlæg, er mig hamrende ligegyldigt

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 16-11-01 13:10

"Michael Kragh Pedersen" <m_kragh_pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:1ee84b4d.0111160325.652dee4b@posting.google.com...
> [...]
> antaller af sæder i salen, og hvordan de er arrangeret, og i det hele
> taget bare en masse information om salen...IKKE biografen!

Ja, internettet og hjemmesider er fremragende til informationssøgning, men har du prøvet at ringe til en biograf? Måske har de en informationsmedarbejder eller tekniker som kan hjælpe dig.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Michael Kragh Peders~

Dato : 22-11-01 09:55

I see your point...men så kunne jeg ringe til 117 biografer, for jeg
er ikke sikker på hvorvidt de vil give mig de oplysninger.

Venlig hilsen
Michael K. P.

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 22-11-01 17:24

Michael Kragh Pedersen skriver:

> I see your point...men så kunne jeg ringe til 117 biografer, for jeg
> er ikke sikker på hvorvidt de vil give mig de oplysninger.
> Venlig hilsen
> Michael K. P.

Hej Michael,

Nu er det jo dig, der ønsker oplysninger, og derfor må du
også selv lægge noget arbejde i at få dem - og jeg kan hilse dig
og sige, at man rundt omkring i biograferne er meget venlige til at give

oplysninger ud fra et velbegrundet ønske.
Men du skal nok ikke ringe til billetkontorerne.

Hilsen JC

Fra : Morten DH

Dato : 22-11-01 23:03

Er det noget specielt du ønsker besked om eller er du bare ved at lave en
database over biografer i DK??? Giv os lidt mere at arbejde med, så er jeg
sikker på du finder hvad du søger...

Fra : Michael Kragh Peders~

Dato : 28-11-01 13:38

JC, jeg kan godt se, hvad du mener, men man kan jo få alle ønskede
informationer på Usenet, så jeg regnede med, at jeg her kunne få svar
fra nogle.

Jeg har da også fået en del svar, men de er i og for så ubrugelige, da
folk har glemt eller ikke har bemærket, at jeg også skal kende højde,
bredde og længde på selve salen.

Morten, nej, jeg ønsker ikke nogle specielle informationer andet end
dem, jeg har nævnt...de er de vigtige...og nej, jeg skal ikke lave en
database, men derimod et Flash program

Venlig hilsen
Michael K. P.