[lidt OT] International D&D newsgroup nede~
Fra : Jan Ozimek

Dato : 16-11-01 09:45

Hej Alle

Jeg spørger her, da jeg er sikker på at andre her følger NG'en:
rec.games.frp.dnd ? (Dungeons & Dragons)

Jeg har ikke kunnet komme på den i et stykke tid, men jeg ved ikke om den er
taget af min news-server, eller om den er nede?

Kan i andre stadig se den?

mvh. Jan Ozimek

Fra : christian

Dato : 16-11-01 16:27

Den kører stadigvæk - måske er det din ISP som ikke har den......

Fra : Jan Ozimek

Dato : 24-11-01 16:48

"christian" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den kører stadigvæk - måske er det din ISP som ikke har den......

Det er jeg efterhånden også bange for

Ved nogen, om der findes der en gratis newsserver (ikke web-baseret) hvor
man kan abonnere på den?

mvh. Jan Ozimek

Fra : cth

Dato : 24-11-01 21:07

> [...]
>
> Det er jeg efterhånden også bange for
>
> Ved nogen, om der findes der en gratis newsserver (ikke web-baseret)

Så vidt jeg kan se så findes rec.games.frp.dnd på news.sunsite.dk - du
kan få en gratis konto på http://sunsite.dk/info/usenet.xml

\cth

Fra : Jan Ozimek

Dato : 26-11-01 12:21

> Så vidt jeg kan se så findes rec.games.frp.dnd på news.sunsite.dk - du
> kan få en gratis konto på http://sunsite.dk/info/usenet.xml

Alt for sejt!!

Jeg plejer at bruge sunsite.dk, og der er den ikke!?! -men den var på
news.sunsite.dk

mvh. Jan Ozimek

Tusind tak!