astmabehandling
Fra : Frk. Smiley

Dato : 22-01-01 10:08

Hej!

Er der nogen som kender til gode resultater mht alternativ behandling af
astma problemer?

smiley

Fra : alvin

Dato : 22-01-01 12:00

Hej!

Jeg er lidt i tvivl hvad hvad du vil vide ... Men astma er faktisk en af de
lidelser, som WHO (world health organization under FN) anbefalede Vesten i
1979 at være egne med akupunkturbehandling. Det giver gode resultater med
akupunktur.

Hilsen, Alvin

Fra : Frk. Smiley

Dato : 22-01-01 12:06

Hej!

Det jeg er lidt interesseret i at vide, er om der nogen som kender en form
for behandling, som især giver gode resultater ifb med astma.

jeg har hørt at NLP skulle kunne hjælpe

Fra : finn fremtid

Dato : 22-01-01 21:21

jeg har personlige erfaringer med NLP-terapi og astma -
jeg har hjulper 5 - 6 stykker hvor af alle blev væsentlig bedre 2 helt uden
medicin nu...

--
www.fremtid-nu.dk
behandling og foredrag