til jer der ejer gsx400R
Fra : S.G

Dato : 15-11-01 21:50

Nu skal min 400RF fixes lidt her til vinter. Dvs Kn filter, carbon og
kaburator fix Den er 100% original nu, og det kan skam mærkes. Så den
burde blive en del mere hurtig på gassen
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad jeres 400´ere topper på efter
speedometeret, samt hvor hurtigt de kører når omdrejningsbegrænseren sætter
ind i 1 gear.
Det er nemlig ikke samme motor på RF400 som på GSX400R.
Efter mit speedometer har jeg haft den på 180 km/t (det er så det
speedometeret går til, da man i Japan mener at alt derover indbyder til at
køre hurtigere) og da var den ikke kørt helt ud (jeg er lidt kylling, men et
større mc-uheld ligger bag), og speedometeret viser 70 km/t når den bliver
kørt helt ud i 1. gear
Sebastian RF400

Fra : Rune Larsen

Dato : 16-11-01 11:19

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message

> Nu skal min 400RF fixes lidt her til vinter. Dvs Kn filter, carbon og
> kaburator fix Den er 100% original nu, og det kan skam mærkes. Så den
> burde blive en del mere hurtig på gassen

Brug pengene i denne rækkefølge istedet
1) kørekursus
2) dæk
3) affjedring

> [...]
et
> større mc-uheld ligger bag), og speedometeret viser 70 km/t når den bliver

Nu er det jo samtidigt sådan, at japanske motorcykler i din klasse
_ikke_må_kunne_ køre over 180 km/t. Den er begrænset elektronisk. Hvis denne
spærring ikke er fjernet, kan du tune lisså tosset du vil uden at få mere
topfart ud af det.

/Rune

Fra : S.G

Dato : 16-11-01 19:30

> Brug pengene i denne rækkefølge istedet
> 1) kørekursus
> 2) dæk
> 3) affjedring
er skam gjort, lige på nær med kørekursus. Dog skal jeg på der når sæsonen
starter.
Nu var meningen med min post egentlig bare at se hvad andre 400´ere yder,
Jeg har ikke selv kørt på en gsxr400, derfor gad jeg godt at vide hvordan
den er sammenlignet med min egen rf400

> [...]
denne
> spærring ikke er fjernet, kan du tune lisså tosset du vil >uden at få mere
Kn filteret og det andet er ikke ment til at give topfart, men det skal give
den mere sejttræk, samt være mere følsom på gassen.