Vespa Ciao forhjuls problem.
Fra : John Busk

Dato : 15-11-01 21:30

Hej er der nogen der kan beskrive hvilke skiver/møtrikker der skal sidde
hvor, når man skal montere en foraksel på en stjernefælg til ovennævnte
knallert.
Dele : aksel - 2 lejeskåle - 2 koniske møtrikker - 1 rund afstandsskive 4mm
tyk - 2 tynde møtrikker - 1 kraftig møtrik - 1 ca. midt imellem - 2 tynde
skiver med samme diameter som lejeskålene - en stak kugler.
Hvis der er en der ligger inde med billeder eller kan tage et digitalt ville
det være en stor hjælp.

John Busk

busk@vip.cybercity.dk

Fra : MoTul

Dato : 15-11-01 21:43

> [...]
> skiver med samme diameter som lejeskålene - en stak kugler.
> Hvis der er en der ligger inde med billeder eller kan tage et digitalt

Hvis du ikke får hjælp kan du lige skrive inden i morgen kl. 7..
Så tager jeg nogle billeder på arbejdet... :)

Fra : John Busk

Dato : 18-11-01 20:55

Hej MoTul

Du må meget gerne tage nogle billeder af omtalte forhjulsaksen.

John Busk

busk@vip.cybercity.dk

Fra : Stumpo

Dato : 23-12-02 15:07