Alcatel One Touch 501 erfaringer ?
Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 15-11-01 20:47

Anyone ?

Fra : maxses

Dato : 16-11-01 08:18

"Nicolaj Christensen" skrev d. 15-11-01 20:47 dette indlæg :
> Anyone ?

Jeg har ingen ang. 501, men jeg har 311, som stort set er den samme
telefon, bortset fra størrelsen, og et par funktioner...Men....!

jeg er meget tilfreds med min alcatel, den fungere fint, den har en god
hukommelse til billeder/ringetoner/animationer... jeg kan klart anbefale
311, og jeg har snakket med Alcatel Danmark og de siger at telefonerne
er stort set de sammen...(minus de ting jeg nævnte ovenfor)...

Mvh Max

PS: her er mailen fra Alcatel DK:

Hej Igen.

Ja Alle Alcatels telefoner har inteligent ordbog.

Den primære forskel på 311 og 511 er størrelsen. De fleste funktioner
går
igen i begge to. Men 511 vejer 75 gram imod 311´s 99 gram. 511 er også
fysisk lidt mindre.Taletiderne er meget ens. Og menu opbygningen er den
samme. Så valget må mere være din følelse af størrelse og komfort.

http://www.kandu.dk/

Fra : Gunnar

Dato : 18-11-01 15:26

Jeg har lige købt denne telefon,og syntes den er meget fed.
Den er på størelse med Nokia 8210,og har nogle ok menuer.
Nogle skriver at den kan være lidt svag ved signalstyrke.

Men skriv hvis du vil vide mere om telefonen.

Gunnar
hitcher@mailme.dk