aromaterapi på sykehus og andre alternativ~
Fra : ANNE-LISE SELFORS

Dato : 17-01-01 22:37

Jeg er en sykepleierstudent og er veldig interessert i bruk av alternativ
medisin på sykehus spesielt aromaterapi. Jeg lurer på om det er noen av dere
som har vært bort i dette, hørt om dette, lest artikler osv.
Kanskje vært med på å utføre eller blitt behandlet med alternative
behandlingsformer på sykehus. vær så snill å del denne informasjonen med
meg.
Jeg vet at endel pasienter med revmatiske lidelser bruker aromaterapi med
meget godt resultat mot smertene, men jeg ønsker mer informasjon om sykehus
som praktiserer bruk av det.
Er det noen andre sykepleier som har har de samme tankene som meg hadde det
vært fint om dere kunne kontakt meg. Slik at vi kunne utveksle ideer og
erfaringer. (Jeg har i brukt aromaterapi verken på sykehjem eller sykehus)
Min første sykehus praksis begynner jeg førsten om 2 uker. På sykehjemmet
som jeg hadde praksis fikk jeg ikke lov å bruke aromaterapi, men jeg utførte
massasje på en beboer i en periode.