Andet multimedie
bentjuul 3670
grafik til hjemmeside
Fra : Jeppe

Dato : 15-11-01 19:54

Hej vi er 3 dreng på 13 år som er ved at lave en hjemmeside men vi mangler
grafik og fotos det skal være gratis, og det skal handle om fiskeri.

Hilsen Jeppe, Mark og Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 21:26

Thu, 15 Nov 2001 19:53:55 +0100, skrev "Jeppe"
<Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk>:

>Hej vi er 3 dreng på 13 år som er ved at lave en hjemmeside men vi mangler
>grafik og fotos det skal være gratis, og det skal handle om fiskeri.

Der er en del på http://www.photo-gallery.dk/, som I må bruge
gratis, hvis det er en privat hjemmeside, som ikke skal sælge
noget.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : PunisherOlsen

Dato : 15-11-01 22:20

En lidt mere ærbødig tone ville sømme sig konfirmandfreunde.

Anyway, fotos: Prøv på www.webshots.com eller http://images.google.com
"fishing", "fish", "fart" og "mommafish"

Grafik: Medmindre i selv kombinerer nogle fotografier eller evner et
billedbehandlingsprogram, bliver det tvivlsomt om i kan finde decideret
"fiskegrafik". I kan selvfølgelig altid finde et relevant site og "suge"
grafikken herfra hvis i er til den slags.

Fra : emj

Dato : 15-11-01 23:47

PunisherOlsen skrev i <3bf4322e$0$4862$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>:

> I kan selvfølgelig altid finde et relevant site og "suge"
>grafikken herfra hvis i er til den slags.

Det var sgu da en underlig melding at give til nogle børn. Det er som
bekendt ikke tilladt at hugge andre folks frafik.
Hilsen emj

Fra : PunisherOlsen

Dato : 16-11-01 12:43

>Det er som
> bekendt ikke tilladt at hugge andre folks frafik.

Nej, men jeg går stærkt ud fra at de ikke planlægger noget professionelt, og
tager man alderen i betragtning er det vel ok. Det var nok lige hurtigt nok
formuleret...det beklager jeg.
Man må gå ud fra de ikke kender meget til det at kreere sin egen grafik -det
er vel også forståeligt taget alderen i betragtning-, og helt årligt, til et
folkeskoleprojekt kan det da kun være ok. -hvis jeg havde et "fiskeesite" og
de sendte mig en mail for at spørge om lov, ville jeg selvfølgelig gå med
til det.
Læser i dette drenge, så send webmaster en mail og spørg om lov først (hvis
i altså finder noget).

/Rasmus

Fra : emj

Dato : 16-11-01 14:43

PunisherOlsen skrev i <3bf4fc56$0$11600$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Nej, men jeg går stærkt ud fra at de ikke planlægger noget professionelt, og
>tager man alderen i betragtning er det vel ok.

Nej, det er ikke OK at lære de unge på nettet nogle bissestreger

> Det var nok lige hurtigt nok
>formuleret...det beklager jeg.
>Man må gå ud fra de ikke kender meget til det at kreere sin egen grafik -det
>er vel også forståeligt taget alderen i betragtning-

De kan sagtens lave lidt grafik selv og fotografere egne billeder til
en hjemmeside. Ingen starter som ekspert.

>, og helt årligt, til et
>folkeskoleprojekt kan det da kun være ok. -

Vel kan det da ej være OK og det ved de sikkert, da de ellers ikke
ville have spurgt her.

>hvis jeg havde et "fiskeesite" og
>de sendte mig en mail for at spørge om lov, ville jeg selvfølgelig gå med
>til det.

Klart, men så er det DET, de skal vide.

>Læser i dette drenge, så send webmaster en mail og spørg om lov først (hvis
>i altså finder noget).

Nemlig
Hilsen emj