SPØRGSMÅL OM ALLE FORMER FOR SKADEDYR - LÆ~
Fra : Michael Hougaard

Dato : 15-11-01 19:32

Hvis I har problemer med skadedyr, så undgå forkert vejledning !!!

Vi ser ofte at folk "prøver" at hjælpe folk - med et dårligt resultat til
følge.

Vi vil hjælpe Jer hurtigt og korrekt.

Vi er et forbund af skadedyrsbekæmpere i Danmark, så vi ved hvad vi snakker om
!

Spørgsmål kan måske afhjælpes på www.chrisal.dk
direkte spørgsmål kan rettes til chrisal@chrisal.dk

mvh

Danske desinfektører

--
Posted from [62.107.50.143]

Fra : petersen_michael

Dato : 15-11-01 19:47

er det bare mig, der har fået det forkerte ben udaf sengen ?

eller sporer jeg en slet skjult kommerciel reklame her ?
her i en fritids NG ?

jeg har lige kigget på gruppens fundats, og der står
at køb og salg hører til i markeds grupperne..
(som jeg ser det forsøger Michael Hougaard at sælge en service ydelse )
desuden er det almindeligt kendt ( bør være det ) at opslag, hører til i

personligt, synes jeg at det er meget dårlig markedsførrings skik
at reklamerer på denne måde..

NB: der er ingen grund til at RÅBE i subjekt linien, for at fremføre
sit budskab..

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 15-11-01 20:18

petersen_michael skrev:

>er det bare mig, der har fået det forkerte ben udaf sengen ?

Nej det er det ikke. Det firma har lige vist sit sande ansigt.
Skidt med reglerne, bare vi kommer frem.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Søren Solhøj

Dato : 15-11-01 20:09

"Michael Hougaard" <chrisal@chrisal.dk> skrev og skrev og skrev og skrev:
> Hvis I har problemer

Ja jeg har et problem med det her og alle de andre indlæg du har skrevet
de høre ikke til her, men i en marked.kommiciel gruppe.

Søren Solhøj

Fra : Jens Petersen

Dato : 15-11-01 20:48

On Thu, 15 Nov 2001 18:32:22 +0000 (UTC), "Michael Hougaard"
<chrisal@chrisal.dk> wrote:

>Hvis I har problemer med skadedyr, så undgå forkert vejledning !!!
>
>Vi ser ofte at folk "prøver" at hjælpe folk - med et dårligt resultat til
>følge.

Har du også et godt råd mod reklamer i nyhedsgrupperne? Gasning?
Smækfælder?

>Vi vil hjælpe Jer hurtigt og korrekt.

Vi glæder os til at se resultatet.

--
Jens

Don't bite the hand that feeds your Ego.

Fra : Michael Hougaard

Dato : 15-11-01 21:14

Lige en ting på det rene: GRATIS råd & vejledning !!!

Kald dette en service for at undgå at "bedrevidende" forsøger at
vild/-vejlede andre folk med problemer...

mvh

Michael Hougaard
Danske desinfektører

Fra : Robert Piil

Dato : 15-11-01 23:20

On Thu, 15 Nov 2001 20:14:00 +0000 (UTC), "Michael Hougaard"
<chrisal@chrisal.dk> wrote:

>Lige en ting på det rene: GRATIS råd & vejledning !!!

Du er velkommen med konkrete råd i gruppen. Henvisning til (en iøvrigt
forfærdelig) hjemmeside, hvor man heller ingen brugbar information kan
finde er ikke at sidestille med gratis råd.

>Kald dette en service for at undgå at "bedrevidende" forsøger at
>vild/-vejlede andre folk med problemer...

Jeg vil nu kalde det reklame.

Før du svarer, burde du tage et kig på http://www.usenet.dk i
almindelighed, og http://www.usenet.dk/netikette/ i særdeleshed.

--
Robert Piil, der mod en mindre formue gerne vil lave en overskuelig,
køn og standardiseret (w3c.org) hjemmeside til dig.

Fra : petersen_michael

Dato : 16-11-01 13:38

Michael Hougaard skrev i meddelelsen
<814dfa276229bddd5dfaa76c01c76411.42690@mygate.mailgate.org>...
>Lige en ting på det rene: GRATIS råd & vejledning !!!

lige en ting på det rene, dig og dit en mands firma
( jeg har kiget på www.kob.dk )
ser nu bunden af mit kil filter

magen til markeds føring, skal man da heldigvis lede lidt efter

synes det er naivt, når "firmaer" bliver så sultne, at de
reklamerer i fritids NGer