Skærme
Fijala 3554
21" Samsung
Fra : Anders Keldsen

Dato : 15-11-01 18:32

Hej NG

Nogen der har erfaringer med en 21" Samsung SyncMaster 1100P+ ?
For mit vedkommende skal benyttes primært til arbejde (sidder ved den 8-10
timer dagligt), men der kan jo godt blive en spillepause engang imellem

Alle kommentarer modtages med åbne arme, da jeg ikke ved særlig meget om
skærme.

mvh Anders Keldsen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-11-01 19:04

Anders Keldsen wrote:

> [...]
> timer dagligt), men der kan jo godt blive en spillepause engang imellem
>
> Alle kommentarer modtages med åbne arme, da jeg ikke ved særlig meget om

Uden at havde set den pågældende skærm, så vil jeg sige at jo større
skærm desto mere generende vil eventuelle fejl være. Specifikationerne
ser fornuftige ud, men der er grænse for hvor meget vægt jeg vil
tillægge dem for deres hjemmeside skriver de også

" No other monitors come even close to the quality of a Samsung monitor.
Samsung has intricately designed a distinguished line of computer
monitors to cater to the needs of all computer users. Samsung monitors
are equipped with the most advanced capabilities and state-of-the-art
technology to satisfy all the demanding needs of today's as well as
tomorrow's applications. High-resolution images come together to provide
a new world of clarity and detail. You are getting the best when it
comes to Samsung quality."

Magen til slagsgas skal man vist lede længe efter

Samtidig er en 21" voldsomt meget dyrere end en 19", så hvis du har
planlagt at bruge cd. 5500.- til en ny skærm vil jeg foreslå du køber en
super 19" fremfor en rimelig 21".

Mvh

Bruno