alternativ?
Fra : Maibritt Sørensen

Dato : 07-01-01 21:27

Hej
Er der et godt råd til hvilke alternativ behandler jeg skal gå til.
Jeg har efter en hjernesvulst fået svært ved at holde balancen.
Jeg vil gerne prøve alt.
Jeg vil også gerne have nogle adresser på alternativ behandler
i Århus som kan anbefales.
Hilsen Maibritt

Fra : /arcana

Dato : 08-01-01 02:12

"Maibritt Sørensen" <maibrittsoerensen@12move.dk> wrote in message

> Er der et godt råd til hvilke alternativ behandler jeg skal gå til.
> Jeg har efter en hjernesvulst fået svært ved at holde balancen.
> Jeg vil gerne prøve alt.

Prøv en kinesisk læge - de behandler både med akupunktur og kinesisk
plantemedicin, og er generelt meget dygtige.

> Jeg vil også gerne have nogle adresser på alternativ behandler
> i Århus som kan anbefales.

Du kan sikkert finde en kinesisk læge i telefonbogen for Århus. Held og
lykke!

/arcana
noemail@nospam.dk

Fra : claus

Dato : 08-01-01 16:22

Maibritt Sørensen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>Jeg vil gerne prøve alt.
>Jeg vil også gerne have nogle adresser på alternativ behandler

I Kinesiske parker kan man om morgenen se det umiddelbart lidt underlige
syn at ældre mennesker går tur.....baglæns.
Det gør de for at styrke balancen. Så prøv at gå baglæns i en halv time
dagligt.

hilsen Claus.