PGO Hot50
Fra : Camilla Reib

Dato : 15-11-01 17:22

Hej!!!

Jeg har en PGO Hot50...
Den har kørt ca 20.000 km.
Den er begyndt at pibe lavt når jeg "triller" mod eks. et lyskryds... Altså
når gassen er sluppet helt.
Det lyder næsten som en sløv kilerem på en bil, dog meget lavere...
Hvad kan det være?

Fra : MoTul

Dato : 15-11-01 18:20

> [...]
Altså
> når gassen er sluppet helt.
> Det lyder næsten som en sløv kilerem på en bil, dog meget lavere...

Grunden er nok at det er en PGO Hot50 :)

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-11-01 20:37

Thu, 15 Nov 2001 18:20:16 +0100, skrev MoTul, på 12 linier, i
<9t0tdn$2hh5$1@news.cybercity.dk>, :

>Grunden er nok at det er en PGO Hot50 :)

Og?

Du er velkommen til og få baghjul af en PGO

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : kTTs

Dato : 19-11-01 01:34

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Thu, 15 Nov 2001 18:20:16 +0100, skrev MoTul, på 12 linier, i
> <9t0tdn$2hh5$1@news.cybercity.dk>, :

> Og?
>
> Du er velkommen til og få baghjul af en PGO

Jeg stiller osse gerne op... Bare giv mig en uges tid til lige at få
gen-monteret mit Evo kit og kørt det ind... Så kan du ikke stille op med
noget der kan følge med motul....

LOL jeg er faktisk lidt bange for motul... prøv at overvej hvor meget
fjolset kan dumme sig på en Maxi.... får nærmest kuldegysninger ved tanken
om ham på f.eks. en Sonic uden skiver... håber bare ikke han skader andre
når han stiller træskoene (sikkert i en ene-ulykke, eftersom han næppe
kommer ud af sin egen indkørsel i live)

Fra : Camilla Reib

Dato : 16-11-01 21:55

ha ha ha.... Det er faktisk en udemærket knallert, som ikke er så
eftertragtet at folk gider at stjæle den... (jog)... Hmm... den trænger nok
bare til et service! ;0)

Fra : kTTs

Dato : 16-11-01 23:24

"MoTul" <m0tul@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Altså
>
> Grunden er nok at det er en PGO Hot50 :)

Endnu en hjernedød udtalelse fra den 14 årige pubertetsramte popsvans...

Det lyder som kuglelejer..? Evt.. ved krumtappen... Hvordan har gear-olien
det..? Prøv evt. at skifte denne... 35 kr. er da et forsøg værd =)

Har også oplevet at min pev noget lignende... I mit tilfælde var det
koblingen der var ved at stå af, og skrabede bakkerne imod skålen...

Mvh
kTTs
ps. Titan gider du ikke godt snart at lukke ædespalten...? medmindre du
begynder at tænke dig lidt om inden du svarer (eller skriver)....

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-11-01 00:44

> ps. Titan gider du ikke godt snart at lukke ædespalten...? medmindre du
> begynder at tænke dig lidt om inden du svarer (eller skriver)....

Er det han der kalder sig MoTul nu ?

Thore ?

Fra : Mads Jensen

Dato : 18-11-01 10:34

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det han der kalder sig MoTul nu ?
>
> Thore ?

Det er det garranteret, siden han kommer med sådan en lam kommentar !

Mads

Fra : kTTs

Dato : 19-11-01 01:31

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse