Backup Outlook !
Fra : Cato

Dato : 15-11-01 17:26

1.Jeg har prøvet at tage backup af Outlook Express i mappen programmer.
Det fik jeg ikke meget ud af, alle mine personlige indstillinger blev ikke
kopieret. Hvor ligger de personlige indstillinger og mapper, opsætning af
Outlook osv. de må da ligge i en bestemt mappe på drevet, men hvilken?
2. Hvilket freeware-program til win-me, kan i anbefale til at tage backup af
bla. Outlook og pers. filer m.v. Jeg bruger pt. Stones kopikontrol, men er
ikke helt tilfreds med programmet.
VH
Cato

Fra : Martin Østerberg

Dato : 15-11-01 17:58

On Thu, 15 Nov 2001 17:25:53 +0100 skrev "Cato" <cato@c.dk> ...:

> [...]
>kopieret. Hvor ligger de personlige indstillinger og mapper, opsætning af
>Outlook osv. de må da ligge i en bestemt mappe på drevet, men hvilken?

den var let... C:\WINDOWS

>2. Hvilket freeware-program til win-me, kan i anbefale til at tage backup af
>bla. Outlook og pers. filer m.v. Jeg bruger pt. Stones kopikontrol, men er
>ikke helt tilfreds med programmet.

Hvorfor ikke bare bruge WinME's systemgendannelse ?

Martin

Fra : Cato

Dato : 15-11-01 18:04

Hej Martin

Systemgendannelse er ok til at rette evt. konflikter, men til brug som
backup, Nej. Her ønsker jeg at bruge et godt og brugbart backup-værktøj.
VH
Cato

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-11-01 18:48

"Cato" <cato@c.dk> skrev i en meddelelse

> Systemgendannelse er ok til at rette evt. konflikter, men
> til brug som backup, Nej. Her ønsker jeg at bruge et
> godt og brugbart backup-værktøj.

Jeg bruger et backupprogram fra Veritas. Det er jeg vældig godt
tilfreds med.

Og gider du ikke godt placere dit svar under det du svarer på, og
samtidig klippe alt overflødigt væk.
Læs evt. her: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk