Dreng på 11 år kan ikke sove p.g.a. fobi -~
Fra : Steen

Dato : 02-01-01 22:44

Er der nogen der har erfaring med hvor vi kan søge professionel hjælp til
vor dreng der ikke kan sove om aftenen p.g.a. angst for edderkopper?

Fra : Mari

Dato : 03-01-01 05:48

"Steen" <sahbn@image.dk> skrev i en meddelelse news:HVr46.1126$%c2.26861@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der har erfaring med hvor vi kan søge professionel hjælp til
> vor dreng der ikke kan sove om aftenen p.g.a. angst for edderkopper?

Der er et par tips i disse links:
http://www.helse.dk//artikler/psykiske/15artikel.html
http://www.jyskfobiskole.dk/
http://www.fobiskoleaften.dk/
http://www.dr.dk/syd/sundhed/sos32.htm
http://www.dr.dk/P4/Aab/sundhed/sos48.htm

--
Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Rado

Dato : 04-01-01 14:06

On Tue, 2 Jan 2001 22:43:40 +0100, "Steen" <sahbn@image.dk> wrote:

>Er der nogen der har erfaring med hvor vi kan søge professionel hjælp til
>vor dreng der ikke kan sove om aftenen p.g.a. angst for edderkopper?

Hypnoseterapi skulle være ret effektiv.

Bach's blomsteressenser kan måske også hjælpe (specielt Abeblomst)

--
Rado

* The I. Kant Syndrome: "I can't, so you can't either!" *

Fra : Flemming Loevenhardt

Dato : 30-01-01 17:47

Hej.
Jeg er terapeut og har før fjernet fobier på en session. Du kan kontakte mig
på E-mail: lovenhardt@mail.tele.dk