En speciel efterlysning
Fra : Mads Lund

Dato : 15-11-01 13:32

Til DMC bladet efterlyses en gammel post her på DFM, jeg har selv kortvarigt
forsøgt at finde den, men jeg kan selvfølgelig hverken huske fra elelr til,
hvilket besværliggør efter forskningen en anelse.

her er mailen fra Stub:

>Kanskiesens du ved bedre end udnertegnede, der her på jobbet ikke kan
>finde et gammelt indlæg fra - nej ikke skoene - men fra dfm, hvor der
>var en, der gav en morsom version af fordelingen af svar på et spørgsmål
>til gruppen. Sådan noget med at 456 svarede sådan, 234 sådan, 6 således
>987 på en anden måde osv.

>Hilsen
>Stup

Måske der er nogen der har bedre hukommelse end jeg (Jeg kan godt huske
posten, det var noget med at når nogle spurgte efter hvilken cykel man
skulle købe, hvorefter der gik anarki i diskusionen som normalt)

MAds Lund
Ninja9RT

Fra : Søren L Hansen

Dato : 15-11-01 13:45

Mads Lund <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in article
<tBOI7.70$b%5.2818@news.get2net.dk>...

> Måske der er nogen der har bedre hukommelse end jeg (Jeg kan godt huske
> posten, det var noget med at når nogle spurgte efter hvilken cykel man
> skulle købe, hvorefter der gik anarki i diskusionen som normalt)

Det er den gamle med "How many usenet users does it take to change a
lightbulb" men var den så ændret til dmf??
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Søren L Hansen

Dato : 15-11-01 13:50

Søren L Hansen <lindholt@REMOVETHISperson.dk> wrote in article
> Det er den gamle med "How many usenet users does it take to change a
> lightbulb" men var den så ændret til dmf??
> --

Og flink som jeg er:

http://groups.google.com/groups?q=hvor+mange+skal+der+til+at+group:dk.fritid
motorcykel&hl=da&rnum=1&selm=9ejb9n%24ab1%241%40news.inet.tele.dk

er det den?

Fra : mc-stup

Dato : 15-11-01 21:50

Søren L Hansen skrev:

> [...]
>
> http://groups.google.com/groups?q=hvor+mange+skal+der+til+at+group:dk.fritid
> motorcykel&hl=da&rnum=1&selm=9ejb9n%24ab1%241%40news.inet.tele.dk

Jeps! Og mange tak og havde jeg bare vidst, at der skulle så mage ord til,
havde jeg nok også fra jobbet kunne narre Google til at finde den..)

Tak for hjælpen!

Stup
XS1100S, der står uden batteri og venter på foråret...

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 20-11-01 16:02

Jeg synes jo nok at denne mail, som også drejer sig om svar i denne
nyhedsgruppe er endnu mere rammende/virkelig!!

http://groups.google.com/groups?hl=da&threadm=3b8f3301%240%24239%24edfadb0f%
40dspool01.news.tele.dk&rnum=5&prev=/groups%3Fq%3Dsvarene%2Bgroup:dk.fritid.
motorcykel%26hl%3Dda%26rnum%3D5%26selm%3D3b8f3301%25240%2524239%2524edfadb0f
%2540dspool01.news.tele.dk

Og i klar tekst:

***Citat start:
Eksempel på svar når en deltager poster et spørgsmål i en forkert
nyhedsgruppe.
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel

Subject: blå hvidløg
hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men? Leveret af:
http://www.kandu.dk/ "Vejen til en hurtig løsning"
Brug mere WD40 Søren

Du skal bruge rødløg - de bliver ikke blå men derimod grønne - og grønt er
godt for øjnene - og når dine øjne så er i orden igen, så vil du opdage, at
du har sendt dit indlæg til dk.fritid.motorcykel og ikke til dk.syltede.løg
Bo, VF1000F

*ROFLPMP* ('Rolling on floor laughing - pissing my pants...')
Prøv at tømme svømmehusene. De er garanteret fyldt med vand og andet skidt.
Hvis det ikke er tilfældet, så monter en scottoiler - det løser med
sikkerhed dit problem. *fnis* Mikkel #54

Jeg ville nok personligt få skiftet de lejer inden det går helt galt, men
tag dog løgene med ned til din pusher ! du har dog ikke fortalt om det er
yamaha eller Honda løg ! det ville være lidt nemmere hvis du gav lidt mere
info om løgene. Mvh Morten **som kun får blå løg hvis der sidder en bag
på med 100 kg, så man bliver presset frem i tanken )**

... få dog passageren til at holde fast bagpå istedet for at klemme
dine løg -jens "Me no internet, only janitor, me just wax floors."

Det kan jo være at det er meningen - snupper lige en sav og saver det
bageste af sædet af Mvh Jan Petresen

hehe
Brug en større hammer, det plejer et hjælpe på det meste......
Thore Jensen

Jeg synes du skal tage kontakt til din arbejdsgiver...jeg er sikker på at
han vil være lydhør over for dit problem, hej.......
Per P.

Pas på, kære Boy-toy Armand.

Hvordan beregner man afgiften ?
Told og Skat vidste det ikke. (jeg har ringet og spurgt)
Er der nogler af jer der ved det ?

Er det noget med kilopris divideret med salgsdato eller hur..
CN CX500C

Jeg synes at det lyder vildt og ret flot med syltede blå hvidløg. Hvorfor
skal det altid være så naturligt ?

Det er det samme med alle jer amatører: Du ødelægger dem hvis du bruger en
svensknøgle, KØB SÅ DE FASTNØGLER!
/uffe gsf600

Brug mellemgas ved gearskift, det hjælper. JR

Blå hvidløg på en motorcykel? Nu er jeg sq forvirret........

Jeg tror helt bestemt at du skal skubbe chokeren lidt ind, det plejer
ihvertfald at hjælpe. Jeg gør det selv.

Finn Autzen

*** Citat slut

Mvh Peter HH