Urolige ben
Fra : Viggo Boller

Dato : 19-12-00 14:32

Er der nogen, der har et godt råd mod "urolige ben". Det ytrer sig ved
spasmer/kramper om natten, men holder op, når man rejser sig.
Vh
Viggo

Fra : Mogens

Dato : 19-12-00 21:17

Hvis du ryger så STOP.
M.S.

Viggo Boller skriver:

Fra : /arcana

Dato : 20-12-00 08:14

"Mogens" <mogen@post.cybercity.dk> wrote in message

> Hvis du ryger så STOP.

Til Viggo: Tag desuden et calcium+magnesium-tilskud. Kramper i benene
skyldes ofte mangel på disse to sporstoffer. Du kan evt. købe præparatet
CalMagC som fås i de fleste Matas eller helsekostforretninger.

--
/arcana
noemail@nospam.dk

Fra : Yes

Dato : 22-12-00 09:38

På apoteket kan du købe kinin. Det hjælper øjeblikkeligt mod kramper i
benene.

Fra : Viggo Boller

Dato : 26-12-00 17:47

Viggo Boller <vboller@post2.tele.dk> skrev i en
Er der nogen, der har et godt råd mod "urolige ben". Det ytrer sig ved
spasmer/kramper om natten, men holder op, når man rejser sig.
Vh
Viggo

-------------
Tak for svarene både her og sendt til min postkasse.
Er der nogen, der har erfaring med Rutinol?
Vh
Viggo

Fra : /arcana

Dato : 04-01-01 00:34

"Viggo Boller" <vboller@post2.tele.dk> wrote in message

> Tak for svarene både her og sendt til min postkasse.
> Er der nogen, der har erfaring med Rutinol?

Rutin er et flavonoid, som forstærker karvæggene i de bittesmå kapillærkar.
Godt til behandling og forebyggelse af åreknuder, hvis de da ikke stammer
fra leversygdom, men f. eks. fra stående arbejde.

/arcana

Fra : claus

Dato : 06-01-01 20:56

Viggo Boller skrev i meddelelsen <91no13$id8$1@news.inet.tele.dk>...
>Er der nogen, der har et godt råd mod "urolige ben". Det ytrer sig ved
>spasmer/kramper om natten, men holder op, når man rejser sig.
>Vh
>Viggo

Chikung, et kinesisk energitræningssystem er fortræffeligt imod urolige
ben.
Men "behandlingen" består af fysiske øvelser der kræver træning.

Hilsen Claus.