Ischias
Fra : Steen Larsen

Dato : 03-12-00 23:44

Jeg hørte forleden dag en læge i radioen udtale, at 2-3 dråber
salmiakspiritus i et glas vand, har en god effekt på ischias-smerter. Det
blev jeg en del overrasket over, og kunne godt tænke mig at se påstanden
sort på hvidt. Er der noget her der ved noget om det ???
/Steen

Fra : Bjarne Krog

Dato : 04-12-00 10:21

On Sun, 3 Dec 2000 23:43:49 +0100, "Steen Larsen"
<office@ghettonet.dk> wrote:

> [...]
>blev jeg en del overrasket over, og kunne godt tænke mig at se påstanden
>sort på hvidt. Er der noget her der ved noget om det ???

Jeg har godt nok hørt om det før, men aldrig hørt fra nogen der har
prøvet det
Held og lykke......

____________________________
Venlig hilsen Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk

Fra : N/A

Dato : 04-12-00 18:15

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-12-00 18:15

Tak for svarene. Det lyder rigtig godt. Det vil jeg straks afprøve.
Overlever jeg, skal jeg nok lade høre fra mig.
/Steen

Fra : Bess

Dato : 07-12-00 17:53

"someone" <someone@somewere.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Steen.
>
> Det er et gammelt husråd dette du omtaler, min Bedsteforældre brugte også
> dette og med god virkning.
> Her er "opskriften" tag 3 dråber salmiakspiritus (den almindelige i
> husholdningen)

Ifølge Carsten Vagn Hansen på
http://www.dr.dk/syd/sundhed/sos11.htm
skal det være 3-dobbelt salmiakspiritus.

mvh
Bess - som har prøvet det og det virker og jeg er her endnu

i et helt glas vand et par gange dagligt. Dette råd stammer

Fra : Arcana

Dato : 05-12-00 07:36

"Steen Larsen" <office@ghettonet.dk> wrote in message

> [...]
> blev jeg en del overrasket over, og kunne godt tænke mig at se påstanden
> sort på hvidt. Er der noget her der ved noget om det ???

Nu har du fået en del svar - jeg er btw også interesseret i at høre om det
virker.
Har du prøvet en kiropraktiker eller en akupunktør?

--
Arcana
noemail@nospam.com

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-12-00 21:21

> [...]
> virker.
> Har du prøvet en kiropraktiker eller en akupunktør?

Jeg har prøvet en kiropraktiker uden resultat, men ikke en akupunktør. Nu er
jeg lige startet på "kuren", så jeg skal nok vende tilbage med resultaterne.
Men der går vel nogle dage før der er nogen reaktioner.
/Steen