hvad er bedst!
Fra : Gimmer

Dato : 15-11-01 10:04

jeg har ASUS GF3 V8200

hvilke drivers skal jeg bruge? asus' egne eller nvida devestatior XP (eller
noget)

hvilke giver bedst resultat?

venlig hilsen Gimmer

Fra : Torben B Chr

Dato : 15-11-01 11:13

"Gimmer" <gimmer@cool.dk> skrev i en meddelelse

> hvilke giver bedst resultat?

At have de nyeste (det vil sædvanligvis sige Nvidia's egne)

Prøv evt selv at køre et 3dmark

(http://gamershq.madonion.com/download/?3dmark2001.shtml)

TBC

Fra : Gimmer

Dato : 15-11-01 11:24

¨det har jeg gjort både før og efter, men jeg lavde samtidigt med at jeg
installerede nvidas egne også nogle ændringer i bios. men resultatet var:
før: 6540
efter: 6857

kan det skyldes de nye drivers alene?

vh Gimmer

Fra : Torben B Chr

Dato : 15-11-01 13:01

> [...]
> installerede nvidas egne også nogle ændringer i bios. men resultatet var:

Ja, det vil jeg sagtens tro. Da jeg installerede Nvidais nye drivere på mit
Geforce2 Ultra steg performance med >25 % ifht de gamle drivere der fulgte
med mit kort fra fabrikanten (creative)

TBC

Fra : Henrik Jensen

Dato : 15-11-01 17:38

Jeg har meget gode erfarringer med 22.80 driverne, du kan finde dem på
www.3dchipset.com

Fra : Gimmer

Dato : 15-11-01 21:58

Takker mange gange!