Info om 1992 Suzuki GSX-r 400 RR (gk76a)
Fra : Jesper Kimer

Dato : 15-11-01 18:56

Hej Alle

Jeg har lige købt en importeret Suzuki GSX-R 400 RR, den model med
upside-down forgaffel gk76a, og ville høre om der er nogen der ligger inde
med elektronisk materiale så som reparationsbøger, informationer,
"brugervejledning", etc, etc. Hvis dette skulle være tilfældet så må det
meget gerne mailes til mig på jesper@kimer.dk eller ligges her på siden.

Forresten gav jeg 40.000 kr. for mc'en som har kørt 25000 km, og fået
skiftet en masse sliddele, billede af den her:
http://fc.nykat-gym.dk/~jk/MC/PA250072.jpeg

Er det en dyr eller billig vinterpris for den? (har ikke det store kendskab
til mc!)

På forhånd mange tak!

Jesper Kimer

Fra : Mads Lund

Dato : 15-11-01 09:58

> [...]
>
> Forresten gav jeg 40.000 kr. for mc'en som har kørt 25000 km, og fået
> skiftet en masse sliddele, billede af den her:

Fed lille ræser knallert, skynd dig at komme på et kørekursus og et par
track dage. Så skal du nok blive glad for den.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Michael K.S.

Dato : 15-11-01 10:36

On Thu, 15 Nov 2001 09:56:01 -0800, "Jesper Kimer" <jesper@kimer.dk>
wrote:

>Er det en dyr eller billig vinterpris for den? (har ikke det store kendskab
>til mc!)

Du er ikke blevet snydt...Forudsat at den er iorden naturligvis.

-M

Fra : PalleSimonsen

Dato : 15-11-01 17:31

"Jesper Kimer" skrev d. 15-11-01 18:56 dette indlæg :
> [...]
> http://fc.nykat-gym.dk/~jk/MC/PA250072.jpeg
>
> Er det en dyr eller billig vinterpris for den? (har ikke det store

JEG HAR NETOP KØBT EN MC MAGEN TIL. PRISEN VAR KR. 43750,00 INCL. EN
HJÆLM TIL KR. 4000,00 - NYT FORDÆK & EKSTRA NYT UDSTØDNIG - SÅ PRISEN
ER VEL NÆSTEN DEN SAMME.
JEG KUNNE OGSÅ GODT TÆNKE MIG DE SAMME OPLYSNINGER SOM DU, SÅ HVIS DU
FÅR NOGLE VIL JEG GERNE KØBE EN KOPI. EVT MAIL MIG PÅ
PALLESIMONSEN@MAIL1.STOFANET.DK

VI KUNNE EVT. DELE OM UDGIFTEN TIL EN KOPI BRUGERMANUAL SOM KAN KØBES I
RANDERS - PRISEN KENDER JEG IKKE.

PALLE

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian H

Dato : 15-11-01 17:31

"PalleSimonsen" <PalleSimonsen.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> PALLESIMONSEN@MAIL1.STOFANET.DK
>
> VI KUNNE EVT. DELE OM UDGIFTEN TIL EN KOPI BRUGERMANUAL SOM KAN KØBES I

Hvad siger du?
Kan du ikke lige gentage?

mvh
Christian H

Fra : Jakob Barfod

Dato : 16-11-01 10:19

"PalleSimonsen" <PalleSimonsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> PALLESIMONSEN@MAIL1.STOFANET.DK
>
> VI KUNNE EVT. DELE OM UDGIFTEN TIL EN KOPI BRUGERMANUAL SOM KAN KØBES I

Palle, tager du ikke lige et kig på
http://www.usenet.dk/netikette/larm.html? Her er et citat:
<snip>
Hvad er skidt?
Den store synder, når der skrives indlæg på usenet, er store bogstaver.
Overdreven brug af disse virker yderst generende på læsningen. DET BURDE
VÆRE RIMELIG INDLYSENDE HVORFOR DETTE ER TILFÆLDET: VI ER VANT TIL AT DER
SKIFTES MELLEM STORE OM SMÅ BOGSTAVER, SÅ GØRES DER IKKE DETTE, FREMSTÅR
TEKSTEN MEGET KLODS-AGTIG. "

<snip>

--

Jakob

Fra : Armand

Dato : 17-11-01 17:07

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en

> [...]
> TILFÆLDET: VI ER VANT TIL AT DER SKIFTES MELLEM STORE
> OM SMÅ BOGSTAVER, SÅ GØRES DER IKKE DETTE, FREMSTÅR

Udover at den oftest opfattes som råberi (= negativt!)

--
Armand.

Fra : PalleSimonsen

Dato : 15-11-01 17:32

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-11-01 17:30

> [...]
> http://fc.nykat-gym.dk/~jk/MC/PA250072.jpeg
> Er det en dyr eller billig vinterpris for den? (har ikke det store

Det virker absolut som en god pris. Jeg synes typisk at de ligger i omkring
50.000,- kr. Jeg har selv kigget en del efter modellen, og synes ret godt om
den, men den er desværre lidt for dyr for mig p.t, så det må vente. Hvad har
du brugt på den udover de 40.000,-?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jesper Kimer

Dato : 16-11-01 02:57

Hej Martin

Motorcyklen havde været nede og ligge derfor var kåbe, maling osv. nyt,
derudover var
Bremseskiver, dæk og stort set andre dele nye, så jeg skal bare have købt
nogle plader til sommer :)

Mvh. Jesper K

Fra : Peter Andresen

Dato : 15-11-01 18:35

Hej.
Jeg har lige et spørgsmål til Jesper og Palle. Hvor har i købt dem så
billigt henne, er det ved en privat eller en forhandler?

Mvh. Peter A.

Fra : Jesper Kimer

Dato : 16-11-01 03:55

Hej Peter

Jeg har købt min privat!

vgh jesper

Fra : S.G

Dato : 15-11-01 21:44

"Hvordan er den fysiske størrelse på den i forhold til 600´eren?
Jeg er selv 192 høj og droppede tanken om GSX400R, da den simpelthen blev
for lille til mig.
Istedet fandt jeg en 400RF som har akkurat samme størrelse og udseende som
RF600´eren, så den sidder jeg perfekt på
Jeg har kun set de rød/sort modeller, men har den du har købt samme
størrelse som dem, dvs en 600´er i lidt mindre format?
Sebastian

Fra : PalleSimonsen

Dato : 15-11-01 22:37

Attn: : Peter Andresen
----------------------

Jeg har købt min privat. Den er købt på sjælland, da de fleste nye
gsxr400rr findes der.
Den er fra 1992, og har kørt 11500 km.
Da jeg skulle købe den var prisen kr. 50.000 - men da det er sidst på
sæsonen, var det ikke
noget problem at få prisen presset ned.
Mit råd: Find en du synes om, og giv et bud som er væsentlig lavere....

Palle
++++

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Sørensen

Dato : 16-11-01 13:27

Jeg har givet ca. 55K for mig '93 GSX-R400RR for et par måneder siden. Den
har kun kørt 5000 Km, og er stadigvæk med orig. dæk osv. Er også en import
model.
Se billeder her:
http://www.s800.dk/honda_klub/p1.jpg
http://www.s800.dk/honda_klub/p2.jpg

/Brian

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-11-01 15:43

> Jeg har givet ca. 55K for mig '93 GSX-R400RR for et par måneder siden. Den
> har kun kørt 5000 Km, og er stadigvæk med orig. dæk osv. Er også en import
> model.

Den er ret flot, og når den er så ny som den er, så er 55k også billigt.

signing off.. Martin Sørensen