Legehus hvad er dyrest ?
Fra : Crane

Dato : 15-11-01 08:52

Jeg påtænker at bygge et legehus, men hvad er dyrest ?

Et færdig sæt til at samle eller bygge det selv fra bunden ?

Jeg havde forestillet mig at lave det af 2 på 1 beklædning på reglar og
nogle tagplader måske i stål eller eternit.
Jeg vil senere bruge det som have skur.

Jens

Fra : Søren Solhøj

Dato : 15-11-01 18:29

"Crane" <jh@thrane.cc> skrev i en meddelelse
> Jeg påtænker at bygge et legehus, men hvad er dyrest ?

Tja det kommer jo an på, hvad det skal være. Skal det fx. være
http://www.traelast.dk/information/produkter/bjaelkehytter/legehuse.htm

eller man kan også få dem i en lidt billigere udgave hos råd & dåd

> Et færdig sæt til at samle eller bygge det selv fra bunden ?

Jeg tror det bliver billigst i længden, at bygge det selv.

> nogle tagplader måske i stål eller eternit.
> Jeg vil senere bruge det som have skur.

Tja så lyder det som om, det skal holde i mange år, og så er det
nok bedst at bygge selv.

> Jens

Søren Solhøj

Fra : Crane

Dato : 15-11-01 22:06

> Tja det kommer jo an på, hvad det skal være. Skal det fx. være
> http://www.traelast.dk/information/produkter/bjaelkehytter/legehuse.htm

Det ser okay ud hvad vil denne type koste ?

Jens

Fra : Søren Solhøj

Dato : 15-11-01 22:27

> Det ser okay ud hvad vil denne type koste ?
>
> Jens

Jeg ved det ikke, men prøv at spørge traelast@traelast.dk det er type 209.

Søren