Rygestop
Fra : Zirfelt

Dato : 26-11-00 22:27

Hej.
Jeg har altid sagt "jeg er ryger, og jeg kan lide at ryge, og ønsker derfor
ikke at stoppe"
Men efter jeg startede med at meditere dagligt, for et halvt år siden, er
det sket flere og flere gange, at jeg kunne mærke mere og mere i kroppen,
hvor usundt smøgerne var.

Så her for et par dage siden vågnede jeg op, totalt uden lyst til at ryge,
og har så ikke rørt en smøg siden????

Det er kommet totalt bag på mig, fordi jeg som sagt på intet tidspunkt har
planlagt, at jeg vil holde op med at ryge.

Så er der en/nogle her i gruppen der har prøvet det samme?

Hilsen Irene.

Fra : Zirfelt

Dato : 26-11-00 22:29

UPS
det var slet ikke meningen den skulle sendes 2 gange.
Hilsen Irene.

Fra : Rado

Dato : 27-11-00 02:22

On Sun, 26 Nov 2000 22:26:41 +0100, "Zirfelt" <zirfelt@post9.tele.dk>
wrote:

> [...]
>planlagt, at jeg vil holde op med at ryge.
>
>Så er der en/nogle her i gruppen der har prøvet det samme?

Jeg kender til en der har oplevet noget lignende, efter at have
mediteret på "The Goddess Template" (en slags yantra):

"I took my first hit off the Voidic Interface [The Goddess Template] .
.. . and five days later I quit smoking."

The Goddess Template kan iøvrigt findes her:

https://www.starbuilders.org/startech/print.html

(vær lidt forsigtig med den - "Void Diving" kan være en noget intens
oplevelse).

--
Rado

Fra : N/A

Dato : 02-12-00 20:56

Fra : Rado

Dato : 02-12-00 20:56

On Wed, 29 Nov 2000 18:01:50 +0100, "Zirfelt" <zirfelt@post9.tele.dk>
wrote:

>Hej
>Du må undskylde jeg først svare dig nu, men mit engelsk er ikke for godt, så
>jeg har prøvet (forgæves) at finde en der kunne oversætte:
>https://www.starbuilders.org/startech/print.html

Ovennævnte side forklarer blot hvordan du skal printe symbolerne ud,
eller downloade dem Klik på de to link i bunden af siden, så får du
fat i siderne med symbolerne. Print dem ud på en farveprinter, og klip
evt. symbolerne ud.

Her er en lidt fri oversættelse af teksten på siden med The Goddes
Template:

"Et Void Interface fungerer således: Void energien er så kraftfuld, at
selv Universet ikke kan modstå den - faktisk er det den kraft der får
Universet til at udvide sig. Tyngdekraften er den kraft der trækker i
den modsatte retning, og skaber en slags balance (Void energien
repræsenterer Yin, tyngdekraften Yang), så universet ikke går i
øjeblikkelig opløsning. På grund af deres umådelige kraft, er man
derfor nødt til at interagere med Void energierne indirekte, via et
interface.

Et "Void Interface" tuner ind på sub-kvante feltet - det tynde slør
der adskiller Noget og Intet. Interfacet tillader specifikke Void
energier at interagere med dine personlige kvante og sub-kvante
felter, uden at medføre fysisk opløsning og død.

For at bruge teknikken, holdes interfacet lige over brystbenet - i
området omkring hjertechakret.

Vær opmærksom på, at hvis du oplever forskellige "fornemmelser" når du
anvender denne teknik, vil du sandsynlig vis også opleve "Void Diving"
- dvs. din bevidsthed tager et dyk ind tomrummet (The Void).

Anvendes med varsomhed. Opbevares uttilgængeligt for forhærdede
voksne."

Den andet symbol - IROOT:NOT Mystic Template - holdes blot imod
panden imellem øjenbrynene (pandechakret). Ikke for længe (f.ex. 30
sekunder) - man kan godt få en overdosis.

Der findes iøvrigt 35 andre specifikke Void symboler, der hver
repræsenterer et aspekt af energien (f.ex. Tro, Balance, Klarhed,
Sundhed, Styrke, Enhed, Visdom, Held osv.). Jeg har selv prøvet de
fleste af dem. At de tilsyneladende virker fik jeg et ret
håndgribeligt bevis for - lige efter at jeg havde mediteret på den der
repræsenterer "Held", vandt jeg på mine obligationer - 2 gange i træk
inden for 5 uger.. Jeg havde ellers haft obligationerne i 6 år på det
tidspunkt uden nogensinde at vinde noget som helst på dem... (det var
iøvrigt ikke noget større beløb, men alligevel).

Iøvrigt holdt jeg også selv op med at ryge (40 om dagen), da jeg
begyndte at interesserere mig for de åndelige sider af tilværelsen og
blev mere bevidst om hvad jeg gjorde. Jeg tror det er noget der sker
naturligt for mange, som en del af processen. Det er svært at blive
ved med noget som man mere og mere fornemmer som selvdestruktivt.

--
Rado

Fra : Zirfelt

Dato : 06-12-00 23:17

Hej igen
Tak for din oversættelse.

> [...]
> naturligt for mange, som en del af processen. Det er svært at blive
> ved med noget som man mere og mere fornemmer som selvdestruktivt.

Det var da rart at vide at det ikke kun er mig, der af den grund har lagt
smøgerne. Jeg er nu begyndt på noget blomstermedicin, for at tage den enorme
adrelin, som er kommet efter rygestoppet, hvilket hjælper ret så godt, (jeg
er da stoppet med at bide hovedet af folk)
Hilsen Irene.
www.zirfelt.dk

Fra : Rado

Dato : 08-12-00 20:14

On Wed, 6 Dec 2000 23:16:59 +0100, "Zirfelt" <zirfelt@post9.tele.dk>
wrote:

>Hej igen
>Tak for din oversættelse.

OK - håber det gav mening.

> [...]
>adrelin, som er kommet efter rygestoppet, hvilket hjælper ret så godt, (jeg
>er da stoppet med at bide hovedet af folk)

Jeg kan også anbefale blomstermedicinen - den er ret effektiv.

--
Rado