Zonealarm og FTP server
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 15-11-01 00:08

Er det muligt at køre en FTP server sammen med ZoneAlarm ?

Jeg har fundet ud af at man kan give bestemte IP adresser adgang til ens PC,
men hvordan gives der adgang til ukendte IP adresser til en FTP server ? og
er der nogle sikkerhedsmæssige overvejelser jeg bør være opmærksom på ?

Bo

Fra : Michael Knudsen

Dato : 15-11-01 00:20

Bo Rattenborg wrote:

> [...]
> er der nogle sikkerhedsmæssige overvejelser jeg bør være opmærksom på ?

Hej Bo

Der vil jo altid være muligheden for fejl i din ftp-server. Det er jo
næsten klassisk.

Mvh. Michael Knudsen

--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything. It does not

-- (Terry Pratchett, Feet of Clay)

Fra : Karsten H.

Dato : 15-11-01 10:03

Bo Rattenborg wrote in news:9sutao$dbv$1@sunsite.dk:

> Er det muligt at køre en FTP server sammen med ZoneAlarm ?

Ja. zonealarm vil spørge om dne må køre som server, og det skal du give den
lov til.

--
Karsten, som ikke udtaler sig | If had a hammer, I'd use it
på vegne af andre end sig selv | to hurt people, not warn them

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 15-11-01 10:46

"Karsten H." <usenet@here.dk> wrote in message

> Ja. zonealarm vil spørge om dne må køre som server, og det skal du give
den
> lov til.

Jeps, er gjort. Men kan det passe at det er nødvendigt at sænke Security
settings for internet til Medium før at der er adgang ?

/Bo

Fra : Karsten H.

Dato : 15-11-01 11:49

Bo Rattenborg wrote in news:9t02nh$96b$1@sunsite.dk:

> Jeps, er gjort. Men kan det passe at det er nødvendigt at sænke Security
> settings for internet til Medium før at der er adgang ?

Burde ikke være nødvendigt, nej.
Har selv kørt (web-)server med high.