Telmore og browser problemer...
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 20:02

Har "lidt" problemer med tilmelling...

Internet explorer går ned,,, Også lige her, da jeg havde indtastet
kortnummer fra visa dankortet... gad vide hvad så??

Opera kan ikke gå ikkerhedssiderne...

--
·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;··:;·-·:;·-·:;·

Bjarke Hansen
Elektriker-lærling i Siemens Technology Service
ICQ#31813486

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 20:07

> Opera kan ikke gå ikkerhedssiderne...

Hmm telmore siger at Opera 6,0 virker,, og jeg ikke kan bruge min Internet
explorer 6,0

Så må jeg igang med Beta´en fra Opera

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 20:19

> Så må jeg igang med Beta´en fra Opera

Det virkede sku,,, Hurra for Opera... Fed browser altså...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-11-01 22:12

Bjarke Hansen skrev:

>Det virkede sku,,, Hurra for Opera... Fed browser altså...

Nemlig. Jeg har brugt den siden version 1. Bare vent til du
finder ud af alle indstillingerne.

Vigtigt fif: Prøv at finde en side med mange links, hold
Shift+Ctrl nede mens du klikker på en hel masse af dem. Bagefter
vælger du "Tile all windows".

--
Bertel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-01 22:15

Bertel Lund Hansen skrev om Opera-browseren:

>Jeg har brugt den siden version 1.

Wow!

Det kunne egentlig være sjovt at se sådan en gammel karl igen...

Hvad med de ældste versioner af Internet Explorer og Netscape, kan man
finde dem nogle stedet?

havner der)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 00:53

<http://home.netscape.com/download/archive.html?cp=dowarc>

<http://www.upsdell.com/BrowserNews/find_old.htm>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-11-01 16:04

Lasse Hedegaard skrev:

>Det kunne egentlig være sjovt at se sådan en gammel karl igen...

Jeg har ikke gemt den. Jeg fik et link en gang til en samling
gamle versioner, men jeg har vist ikke gemt det. Jeg skulle bruge
version 3.62 som er bedre end 5.0 på visse punkter, bl.a.
hastighed. Men tre paralelle versioner er nok for meget, så måske
ender det med at jeg går over til 6.

>Hvad med de ældste versioner af Internet Explorer og Netscape, kan man
>finde dem nogle stedet?

Jeg har Netscape 3 liggende. Den kaster jeg ind som mailsystem på
Windowssystemer til nybegyndere. Det er den eminent til.

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 16:28

<laxxe@nospam.dk>:

>Hvad med de ældste versioner af Internet Explorer og Netscape, kan man
>finde dem nogle stedet?

<http://home.netscape.com/download/archive.html?cp=dowarc>

<http://www.upsdell.com/BrowserNews/find_old.htm>

Indlægget har været sendt tidl., men er vidst ikke dukket op (er
ikke på TDC).

Fra : Morten Jes Lehrmann

Dato : 15-11-01 17:36

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> writes:

> Hvad med de ældste versioner af Internet Explorer og Netscape, kan man
> finde dem nogle stedet?

Der ligger en del her:

http://browsers.evolt.org

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-11-01 20:37

Morten Jes Lehrmann skrev:

>Der ligger en del her:
>
>http://browsers.evolt.org

Øv! Lad være med at prøve at installere Internet Explorer 1.0...

Jeg prøvede på Windows ME. Jeg kunne for det første ikke starte
programmen, men det har lavet ballade i min installation

Først kunne jeg slet ikke åbne hjemmesider, jeg blev hele tiden spurgt
om hvilket program jeg ville åbne dem med, inkl. bookmarks og links...

Det fik jeg ordnet, men nu popper der en box op hver gang jeg starter
IE der siger den ikke er standardbrowser. Selvom jeg vælger den skal
være det, så dukker boxen op næste gang jeg åbner et vindue.

Jeg prøver lige at høre i news:dk.edb.system.ms-windows også, da jeg
måske skal ind og pille i registreringsdatabasen? Nogle idéer?

FUT: dk.edb.system.ms-windows + dk.edb.internet.software.browser

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-11-01 22:32

Lasse Hedegaard skrev:

>Det fik jeg ordnet, men nu popper der en box op hver gang jeg starter
>IE der siger den ikke er standardbrowser. Selvom jeg vælger den skal
>være det, så dukker boxen op næste gang jeg åbner et vindue.

Desuden står man 'standardstartside' til at være '
??X?'

Grff...

Nogle idéer?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 18:06

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-11-01 23:23

Lasse Hedegaard skrev:

>Det kunne egentlig være sjovt at se sådan en gammel karl igen...

Jeg har den ikke længere. Version 3.6 er den ældste jeg bruger.

>Hvad med de ældste versioner af Internet Explorer og Netscape, kan man
>finde dem nogle stedet?

Jeg kan klare version 3 som jeg installerer som mailklient på
systemer til nybegyndere. Det er den god til.

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 23:37

Thu, 15 Nov 2001 23:23:14 +0100, skrev Bertel Lund Hansen
<nospam@lundhansen.dk>:

>Jeg kan klare version 3 som jeg installerer som mailklient på
>systemer til nybegyndere. Det er den god til.

TDCs newsserver har ikke kørt særlig godt de sidste par dage og
nu slet ikke...

Men på dette link, kan man finde tilbage til Netscape 0.9 og IE
1.0.

http://www.sauna.org/retro/wintel/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 23:51

Thu, 15 Nov 2001 23:36:40 +0100, skrev Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk>:

>TDCs newsserver har ikke kørt særlig godt de sidste par dage og
>nu slet ikke...

skal forstås, at jeg har postet det tidl. og ved ikke, hvordan
det er noget ud i verdenen, men TDCs newsserver er det aldrig
dukket op (men ligger hos Sunsite).

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 22:19

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Nemlig. Jeg har brugt den siden version 1. Bare vent til du
> finder ud af alle indstillingerne.

Jeg har også kendt den længe,, bare en langt pause.... Men den er sørme
blevet forbedret meget, efter version 5... Jeg brugte også Opera for ~ 7 år
siden, kan det passe?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-11-01 15:58

Bjarke Hansen skrev:

>Jeg har også kendt den længe,, bare en langt pause.... Men den er sørme
>blevet forbedret meget, efter version 5... Jeg brugte også Opera for ~ 7 år
>siden, kan det passe?

Så langt tilbage mener jeg nu ikke at den fandtes, men jeg vil
ikke lægge hovedet på blokken for min nethukommelse går kun et
par år tilbage. Jeg ved f.eks. ikke om det er 6 eller 7 år siden
jeg kom på Fidonettet (eller evt. længere?).

--
Bertel