Duer dette skærmkort I G4
Fra : Tina H.

Dato : 14-11-01 19:34

Hejsa

Jeg har et ATI Rage Orion 128-bit 16Mb RAM skærmkort.

Det sidder I min gamle 9600MP. Jeg kunne godt tænke mig at bruge det som
ekstra skærmkort I min 466MHz G4.

Kan jeg det osse selvom det ikke er en AGP version.

hilsen

Tina

Fra : macsteen

Dato : 14-11-01 19:43

in article B81877B6.9CF8%tvlyd@worldonline.dk, Tina H. at
tvlyd@worldonline.dk wrote on 14.11.2001 19:34:

> [...]
> ekstra skærmkort I min 466MHz G4.
>
> Kan jeg det osse selvom det ikke er en AGP version.

Det skulle der vel ikke være noget i vejen for. Der er kun AGP slot i
alligevel.

Fra : macsteen

Dato : 14-11-01 19:56

in article B81879AF.D03F%macsteen@remove.yahoo.com, macsteen at
macsteen@remove.yahoo.com wrote on 14.11.2001 19:42:

> in article B81877B6.9CF8%tvlyd@worldonline.dk, Tina H. at

> Det skulle der vel ikke være noget i vejen for. Der er kun AGP slot i
> alligevel.

Kun *en* AGP - skulle det have været :-}

Fra : Tina H.

Dato : 15-11-01 16:34

> Kun *en* AGP - skulle det have været :-}

Hej Macsteen

Tak for dit svar. Vil prøve at sætte kortet i.

hilsen Tina