DØ STRISSER DØ!!!!!
Fra : Morten Christensen

Dato : 14-11-01 19:04

Ja så skete det.... Jeg blev stoppet af en MC-betjent på Langmarksvej i
Horsens på vej hjem fra skole. Der var ingen biler, så jeg skød den bare af
(ca. 95km/t) og så lige pludselig kunne jeg se ham komme imod mig... Men der
var ingen sidegader at køre ind ad, så jeg bremsede ned til 30 og fortsatte
stille og roligt, men pludselig var han oppe på siden af mig og bad mig om
at holde ind.
Så stoppede jeg, og det første han sagde var: "Du kan godt forberede dig
på at gå hjem!" Hmm.... så var alt håb ligesom væk... Han gik ikke engang
hen og kiggede på den og spurgte mig om noget som de plejer, han tog bare
blokken frem og begyndte at skrive. Jeg sagde at det kun var mit luftfilter
og om jeg ikke bare kunne pille det af på stedet, men så ævlede han noget om
at jeg garanteret også havde skiftet mine "variatorlejer".... (Hmmm) Jeg
spurgte også om han ikke ville prøve en tur på den (jeg har en
fartbegrænser) men det ville han heller ikke. Så ringede han efter Falck og
jeg begyndte at gå hjem. SKOD!!!

Så nu skal jeg til at vente på at de bliver færdige med den lange kø de har
inde på synshallen og så skal jeg betale bøder og så skal jeg købe nyt
tun..... PIS!

De havde ellers lige razzia her for to uger siden, men nu har de sq igen....

Hvad kommer det egentlig til at koste i bøder??

Jeg har (havde):

47mm Polini Sport
Polini Racing Speedcontrol
Malossi gearing
og så en dyse, men det checker de nok ikke...

Jeg har hør at de ikke tager variator og gearing... er det sandt??

Og er det sandt at de tager scooteren 3. gang man bliver stoppet med tun
på??

--
Hilsen Morten Christensen, som allerede savner sin scooter og har lyst til
at smadre hovedet ind på en strisser.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-11-01 20:39

Trist at du blev stoppet, men jeg synes subjekt er meget upassende ! Hvorfor
skulle han dog dø fordi han passer sit arbejde?
Prøv lige at slappe lidt af næste gang. Jeg ved godt at det er surt, men jeg
synes sq det er lidt overdrevet at skrive sådan noget !

/Thomas

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-11-01 22:13

Ja når jeg nu sidder her og ser på det efter jeg er dampet lidt af kan jeg
godt se at det er måske lige lidt i overkanten.... jeg var vist lidt for
hidsig da jeg skrev det sorry folks.....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-11-01 23:13

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Ja når jeg nu sidder her og ser på det efter jeg er dampet lidt af kan jeg
> godt se at det er måske lige lidt i overkanten.... jeg var vist lidt for
> hidsig da jeg skrev det sorry folks.....

Ja, det er jo dem der har lavet, og kan lave om på loven, du skal lange ud
efter... dog kun verbalt

- Lars

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-11-01 22:10

Havde du været smart, så havde du fortsat med samme hastighed forbi ham, du
kan immervæk nå langt med 95 km/t før han overhovedet får vendt dyret.

Kim Larsen

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-11-01 01:34

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Havde du været smart, så havde du fortsat med samme hastighed forbi ham,
du
> kan immervæk nå langt med 95 km/t før han overhovedet får vendt dyret.
>
> Kim Larsen

*lol* Vil tro det ville ændre jagten omkring 400 m.... eller rettere ingen
ting!

mvh Tommy Fer

Fra : PHK

Dato : 15-11-01 09:34

> [...]

du
> kan immervæk nå langt med 95 km/t før han overhovedet får vendt dyret.

95?

En 1000cc MC løber nok lige præcis det i 1. gear - og hvis der menes 95
speedometervisning, så er det heller ikke et problem for en 500 cc MC :)

--
_
|_|

Fra : Mads Lund

Dato : 15-11-01 13:40

> En 1000cc MC løber nok lige præcis det i 1. gear - og hvis der menes 95
> speedometervisning, så er det heller ikke et problem for en 500 cc MC :)

+ at mc betjente er ret hårde til at flå sådan en cykel omkring.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-11-01 14:01

Først skal betjenten se gutten, så skal han bremse ned for at få den
hastighed der skal til for at svinge rundt, først da skal han gasse på igen
for at kunne forfølge knøsen.
Knøsen skal ikke andet end at finde sin vej, men 95 km/t.
Nu kender jeg ikke strækningen hvor de så hinanden, men jeg mener at det
burde være muligt at finde en vej at dreje ned ad, og derefter forhåbenligt
en anden.

Kim Larsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-11-01 14:15

Ja hvis jeg havde lagt mærke til ham noget før, så havde jeg måske nået det,
men jeg så ham lidt for sent, og der var jeg kørt forbi de sidste sidegadet
der var på vejen, så jeg kunne vist ikke have gjort så meget... men hvem
ved?

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 15-11-01 14:22

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> + at mc betjente er ret hårde til at flå sådan en cykel omkring.

Ja det klare de ret godt. Var ude for en lignende situation for et par dage
siden. Kommer kørerende op mod et kryds med fuld knald på( 120 på speedo)
30 meter før krydset holder der en MC og blinker ind mod en sidevej (altså
han skulle krydse min vejbane og svinge ind på en sidevej. Da jeg kører
forbi ser
jeg at det er en hvid BMW med POLITI på siden. Så jeg giver bare fuld skud
hen til krydset og drejer hurtigt til venstre, imens min ven fortsætter lige
over.
Lige efter jeg var kørt ud af krydset igen, så jeg motorcyklen kører igennem
krydset. Der gik fandme ikke mange sekunder ! Jeg er bare glad for han ikke
gik efter mig.

/Thomas

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-11-01 16:39

Thu, 15 Nov 2001 13:39:56 +0100, skrev Mads Lund, på 9 linier, i
<FIOI7.71$b%5.3029@news.get2net.dk>, :

>+ at mc betjente er ret hårde til at flå sådan en cykel omkring.

Ikke på en græsplæne med en 20% stigning i regnvejr....
Tro mig jeg skulle ikke have været fanget bagefter

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Mads Jensen

Dato : 14-11-01 23:59

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hør at de ikke tager variator og gearing... er det sandt??

De tager variatoren, men lader nok gearingen sidde.

> Og er det sandt at de tager scooteren 3. gang man bliver stoppet med tun
> på??

Ja.......

Mads

Fra : Thomas

Dato : 15-11-01 00:23

> [...]
> Ja så skete det.... Jeg blev stoppet af en MC-betjent på Langmarksvej i
> Horsens på vej hjem fra skole. Der var ingen biler, så jeg skød den bare
Også lidt dumt sted at køre hurtigt på mener at det er en 60 km/t zone.
ingen sideveje til højre

> og så en dyse, men det checker de nok ikke...
En dyse er ikke en tunning del.

> Jeg har hør at de ikke tager variator og gearing... er det sandt??
Det ved jeg ikke. men det er jo også en ændring af type godkendt motor så
det bliver også afmonteret. hvis de kigger nærmer efter.
Gearingen er lidt svær at se så den tror jeg sidder tilbage.
(man kan godt se at akslen drejer noget anderledes rundt med en gearing)

> Og er det sandt at de tager scooteren 3. gang man bliver stoppet med tun
> på??

Ja det må de godt. det kan RpR kan vist godt skrive under på.

Men det er da surt at blive taget.

mvh Thomas

Fra : RpR

Dato : 15-11-01 17:12

> Jeg har (havde):
>
> 47mm Polini Sport
> Polini Racing Speedcontrol
> Malossi gearing
> og så en dyse, men det checker de nok ikke...

Hvis du er meget heldig så lader de gearingen sidde.

> Jeg har hør at de ikke tager variator og gearing... er det sandt??

Variator finder de helt 100%. Gearingen har jeg ikke set dem kigge efter
endnu.

> Og er det sandt at de tager scooteren 3. gang man bliver stoppet med tun
> på??

Ja, det har jeg mistet min Neo's på, så har jeg ellers fået nok af 30km/t
knallerter.
3. gang indenfor 2 år btw.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-11-01 15:18

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det har jeg mistet min Neo's på, så har jeg ellers fået nok af 30km/t
> knallerter.
> 3. gang indenfor 2 år btw.

Du skriver på din hjemmeside, at EU-scootere ikke kan blive beslaglagt pga.
tun?
Hvad er forklaringen til dette?

--
Venlig hilsen
Lasse Jensen

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 20-11-01 22:23

"Lasse Jensen" <lgjensen@mail.tele.dk> wrote in message
> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Du skriver på din hjemmeside, at EU-scootere ikke kan blive beslaglagt
> [...]
En EU scooter er en 45'er, de kan ikke få konfiskeret tun.

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 17-11-01 11:57

> Hilsen Morten Christensen, som allerede savner sin scooter og har lyst til
> at smadre hovedet ind på en strisser.

Rolig mulle. Det er altså en person der gør sit arbejde du taler om. Hvis du
kører ulovligt ( hvad du helt klart gjorde ) må du også være mand nok til at
tage konsekvenserne. Og så vil du gerne ha' politiet en anden gang når en
hel bunke banditter er efter dig ikke?? Hvis du havde kørt mit barn ned
havde jeg nok også sagt : DØ MORTEN DØ!!! Om jeg havde gjort noget ved jeg
ikke men ........

MVH Anders

Fra : MADS POULSEN

Dato : 25-11-01 22:15

> [...]
har
> inde på synshallen og så skal jeg betale bøder og så skal jeg købe nyt
Final line...
Den bedste regel af dem alle er stadig at stikke af ligegyldigt om de ser
flinke ud eller man kører langsomt.. Man har alt at vinde, men sine penge og
tid, tid bla bla, at tabe.. KØR FOR FANDEN!!!
har været taget 7 gange.. ærger mig hver gang.. bare køre og først stoppe
når du er HELT sikker!!!! intet andet..

- Mads Poulsen.

Fra : abdulla

Dato : 17-03-04 21:46

"Morten Christensen" skrev d. 14-11-01 19:04 dette indlæg :
> [...]
> på??
>
> --
> Hilsen Morten Christensen, som allerede savner sin scooter og har lyst

Hør her drenge, politiet er nogle fuckhoveder!!!!!! Sådan er det bare,
og Morten du sir bare til. Så tar vi ind o BOMBER Gladsaxe politi!

http://www.kandu.dk/

Fra : Hekto

Dato : 17-03-04 23:49

In article <4058b930$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
abdulla.news@kandu.dk says...
> "Morten Christensen" skrev d. 14-11-01 19:04 dette indlæg :

..... rigtig godt gået!

Kandu = KanIKKE
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : HpeA

Dato : 18-03-04 20:24

"Hekto" skrev i en meddelelse > In article
<4058b930$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,

> Kandu = KanIKKE
> --
> /Hekto

*GRILL*

> Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
> semi-rockets ... no thanks!

Jap !, lad os få noget _STOR_ en-stamper. eller en V2-naked

VH

HP

Fra : Anders Jensen

Dato : 18-03-04 07:36

> Hør her drenge, politiet er nogle fuckhoveder!!!!!! Sådan er det bare,
> og Morten du sir bare til. Så tar vi ind o BOMBER Gladsaxe politi!

Flot Abdulla. Så mangler vi bare at politiet finder dig og spærrer dig inde
i lang tid for opfordring til terrorvirksomhed. IDIOT!!!!

Anders

Fra : GK

Dato : 18-03-04 16:05

og falck skal du også betale for transport og de er ikke billige

Fra : mikkel paulsen

Dato : 18-03-04 21:26

Nogen her inde skrev noget om at man ikke kan få konfiskeret tun på en
45?? det forstår jeg ikke, for jeg fik taget min udstødning for 10
dage siden af en motorcykel-betjent.... og jeg kørte enda ikke for
stærkt!!! evt læs mit indlæg med overskriften:
blev taget af politiet. Hvordan kan jeg se om udstødningen er lovlig?

Fra : Johnny

Dato : 21-03-04 09:43

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stærkt!!! evt læs mit indlæg med overskriften:
> blev taget af politiet. Hvordan kan jeg se om udstødningen er lovlig?

Han var somend bare venlig - alternativet var at du skulle til syn!

Fra : N/A

Dato : 19-03-04 17:52

Fra : mikkel paulsen

Dato : 19-03-04 17:52

> SÅ med andre ord hedder abdulla tilsyneladende Pawel Finkielman.
>
> PS: Alle oplysningerne er videresendt til det lokale politi for videre
> efterforskning..
>
> At fremkomme med trusler om at udøve terrorvirksomhed mod politiet
> hverkan kan eller skal tolereres..
>
> Det skal lige nævnes at www.kandu.dk og eller Pawel finkielman intet
> har med det at gøre men nu har politiet da et sted at starte..
>
> Henrik Madsen

´hvad er det for noget gøjl? det forstår jeg ikke noget af?

Fra : Henrik Madsen

Dato : 19-03-04 23:45

On 19 Mar 2004 08:51:49 -0800, mikkel_paulsen@hotmail.com (mikkel
paulsen) wrote:

>´hvad er det for noget gøjl? det forstår jeg ikke noget af?

Der har vist indsneget sig en fejl i min tekst, der skulle have
stået..

Det skal lige nævnes at www.kandu.dk og eller Pawel finkielman _MÅSKE_
intet har med det at gøre men nu har politiet da et sted at starte..

Grunden til jeg skrev mit indlæg er at ingen skal komme og true med at
tæve politiet, ikke engang for sjov, nu må vi jo så se om panserne
syntes det var sjovt eller de ser på det med den samme alvor som jeg
gør..

Henrik Madsen

Fra : rotel

Dato : 09-05-04 20:43

jeg vil også godt vider sendes til politiet
her er lidt kedeligt

Fra : mikkel paulsen

Dato : 17-05-04 20:37

at melde en forstyrret teenagers indlæg til politiet er da for
latterligt, går du i 7 klasse eller er du bare lavt begavet, ingen
tager da det serriøst "heller ikke politiet!!!"

Fra : Rasmus

Dato : 19-03-04 13:45

> [...]
> >
> Hør her drenge, politiet er nogle fuckhoveder!!!!!! Sådan er det bare,
> og Morten du sir bare til. Så tar vi ind o BOMBER Gladsaxe politi!

Tja du blev taget "med bukserne nede", og nu må du så betale hvad det
koster. Du valgte selv at bryde loven, og alligevel vil du smadre en
politimand ?? Jeg kan ikke følge din tankegang....Og abdulla er simpelthen
for dum at høre på !!