Arrghh..Lavet side i frontpage, men i Nets~
Fra : KFC

Dato : 14-11-01 16:17

Hej NG.

Jeg har lavet en side: http://www.lucky-carts.dk/

Jeg har sat det hele ind i en tabel, som er centreret på siden, men når jeg
åbner i Netscape er enkelte af mine rækker ikke centreret, hvilket jeg jo
ikke forstår da jeg jo har valgt at hele tabellen skal være centreret.

Er der nogle som vil kigge på html koden og se om de kan se hvad der går
galt.

P.S. Det virker selvfølgelig fint i explorer bortset fra at linien: Meet us
at EUROSHOP, Düsseldorf 23rd - 27th of February 2002 Hall: 13 Stand: C/26,
nogle gange kan finde på at rykke Stand: C/26 ned på næste linie (Hvorfor
ved jeg ikke?????).

Med venlig hilsen

Kenn