Tiscali sætter Priseren OP!
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 15:56

Netop modtaget nyhedsbrev på mobiltelefoni fra tiscali...

Så fremover koster det 1,5 Kr. pr. minut...

Tja,, så må man jo se sig efter Club bla blah, eller ligende..

--
·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;··:;·-·:;·-·:;·

Bjarke Hansen
Elektriker-lærling i Siemens Technology Service
ICQ#31813486

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-01 17:31

Bjarke Hansen skrev:

>Netop modtaget nyhedsbrev på mobiltelefoni fra tiscali...

Må man se en kopi?

>Så fremover koster det 1,5 Kr. pr. minut...

Nådada, det er sjældent man ser stigninger inden for denne verden, men
Tiscali har jo også lige hævet deres minutpriser på
internetforbindelser (altså ikke mobil, men fastnet).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-11-01 17:33

On Wed, 14 Nov 2001 17:31:25 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Må man se en kopi?

Har lige postet den

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 19:42

> Må man se en kopi?

Subject: Tiscali ændrer minutpris på Mobiltelefoni.

Body:
Tiscali ændrer minutpris på Mobiltelefoni.

Vi har efter grundig overvejelse besluttet at gennemføre en justering af
vores prisstruktur på Mobiltelefoni.

De nye priser træder i kraft den 15. december 2001 (kl.00:00).

Den nye prisstruktur betyder, at:

- Det fremover koster kr. 1,50 inkl. moms pr. minut.

- Prisen for SMS-beskeder fastholdes på kr. 0,25 inkl. moms pr. stk.

- Tiscali Mobile er fortsat abonnementsfrit

- Minutprisen er fortsat den samme - kr. 1,50 - døgnet rundt og alle

steder i landet.

De nye priser er stadig blandt de billigste i Danmark.

Med venlig hilsen

Tiscali A/S (World Online)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 19:47

> Tja,, så må man jo se sig efter Club bla blah, eller ligende..

Er der nogen der ved, hvis man flytter. Hvad der sker ned resterende
taletid?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 19:55

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved, hvis man flytter. Hvad der sker ned resterende
> taletid?

har fundet deres betingelser...

nogen der kan forstå dette: (skal man betale 25 Kr. for at få resterende
taletid udbetalt?)

10.4 Tilbagebetaling af forudbetalte beløb
Ubrugt saldo på taletidskontoen tilbagebetales efter aftalens ophør til
abonnenten med fradrag af gebyr på kr. 25,- . Tiscali kan modregne sådanne
indeståender i gæld på hovedkontoen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-01 19:59

Bjarke Hansen skrev:

>nogen der kan forstå dette: (skal man betale 25 Kr. for at få resterende
>taletid udbetalt?)

Ja...

>10.4 Tilbagebetaling af forudbetalte beløb
>Ubrugt saldo på taletidskontoen tilbagebetales efter aftalens ophør til
>abonnenten med fradrag af gebyr på kr. 25,- .

....det er det der står her.

>Tiscali kan modregne sådanne
>indeståender i gæld på hovedkontoen.

Jeg vil tro det er noget med, at man kan have flere konti. Hvis en af
disse er i minus, så har de ret til at flytte penge mellem disse.

venligst,
Lasse Hedegaard