Afgift på moto guzzi leman III
Fra : Jesper Ankersen

Dato : 14-11-01 14:51

Hej igen

Nu kom resultatet fra told og skat, den endelige afgift på min Lemans III
fra 82 blev

23500 Dkr og ikke 28900 som den først var sat til.

Det var vel rimeligt nok. Om ikke andet var det en god timeløn at køre til
vudering...

Så nu er den adskilt, og på vej til sandblæsning/maling osvosv

Hilsen
--
Jesper Ankersen
Dynomet Sales A/S

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-11-01 00:25

On Wed, 14 Nov 2001 14:50:50 +0100, "Jesper Ankersen" <ja@dynomet.dk>
wrote:

Hej Jesper.

> [...]
>vudering...
>
>Så nu er den adskilt, og på vej til sandblæsning/maling osvosv

Tillykke med "sejren".

Den samme oplevelse havde jeg med Paso'en.
Det kan godt betale sig at gøre lidt ud af det

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-01 15:32

Steen Gruby wrote:

> Tillykke med "sejren".

Hmm, jeg har lidt svært ved at se hvordan det kan være en sejr at blive
frarøvet 23500 Det er vel nærmere bare et lidt mindre nederlag :-/
Lad os håbe på at vi får en ny regering med n..... til at fjerne
mc-afgifterne
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk