GØG & GOKKE
Fra : PRESTIJ

Dato : 14-11-01 14:12

Er der nogle fans derude??

Jeg leder efter subject på dvd men med LYD dvs tale og musik.

Findes der nogle dvd'er som har kørt i tidernes morgen på DR1 og TV2??

Eller et link til dem??

På forhånd tak

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 14-11-01 15:23

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 14-11-01 18:50

Ja jeg er en svoren fan men har ikke nogle af L&H 's film på DVD kun på VHS. Men jeg har ofte set DVD-udgaver af deres men har syntes at de var for dyre i forhold til mængden.
Axelmusic har dog flere til 150 kr. Se her under aktuelt lager, under Laurel and Hardy:

http://www.axeldvd.dk/

Jørgen

Fra : Riverwind

Dato : 14-11-01 19:44