Fejl 3 - HJÆLP
Fra : DeHunto

Dato : 14-11-01 12:01

Min Quark Passport 4.1.1 fryser konstant og giver fejl 3 på min G3 256MB RAM
med sys. 9.2.1 DK. Alle andre programmer køre ok, men Quark er af H til....
Nogle ideer?

Dan

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 14-11-01 12:17

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Min Quark Passport 4.1.1 fryser konstant og giver fejl 3 på min G3 256MB RAM
> med sys. 9.2.1 DK. Alle andre programmer køre ok, men Quark er af H til....
> Nogle ideer?
Start med at smide de fleste Xtension i XTension Disabled.
Det er næsten altid en Xtension, som volder problemer ved opgradering.

--
Preben
Numquam erro - umquam si errem, infitier.