Ohhhh at være en spammer :)
Fra : Chokmah Xd@g

Dato : 14-11-01 03:35

Sad og talte emd en ven om det her med betalings sider som man jo nu kan se
i en anden tråd på denne side - min ven og jeg + en masse andre gutter
jorden rundt gør jo et stort nr ud af at fidne bagdøre til de her betalings
sider flå indholdet ud og lægge det gratis ud i div alt grupper jeg poster
f.eks 7-8 hele cd i alt.binaries.pictures.erotic når jeg ellers for kontakt
til mit cd rom drev ( det er enten atk eller Karas ? xxx) - det undrede mig
så såre at nogen kunne have noget overskud på at have en sådan side - men
der er jo åbenbart nok der melder sig til at det kan betale sig !

men så nævnte min ven et eksempel - der er de her kvinder der har sådan
nogen sider med web cam - hvor man kan følge derres gøren og laden i
lejligheden på badeværlset osv for 20 $ om måneden det er well ca 160 kr
hvis man har 1000 af sådan medllem ja det er jo 160 000 kr om måneden.

Så kom jeg jo tænke sagen igenem - faldt i snak med en veninde der ikker er
specilt bludfærdig men til gendgæld umenskeligt træt af at være på røwen -
jeg forlagde sagen - det synest hun lød til at være en fed ide og hun skulle
gerne smide nogen avier ned i bunde hvor hun gir den med en dildo og er
under brugseren osv.
så der er lidt at se på når hun ellers ikke vader rundt i sit hjem .

Hvis pengene går ind så er idden jo go nok - specilt hvi sman markedes føre
den i japan og korea - de er helt wilde med at se på hvide nøgne kvinder og
de har pengene og teknologien til at ku realisere det !

Nå jeg fangede så John på icq og vi havde lige en brain storm om hvordan det
bedts lod sig realisere - så det er bare noget teknisk der skal falde på
plads !

Men det er jo en skæg verden vi lever i .... at man rent faktisk kan det !
jeg har arldirg før tænkt på hvor mange muligehder der i grunde ligger i at
være kvinde :)

er du hvis er du kvinder så kan man faktisk få op til 5-6000 kr for at gå i
byen med en japansk foretnings mand - man behøves ikke at have sex med ham ,
han skal bare ses sammen med en hvid kvinde - det er altså præstige for par
er der klupper hvor de betaler for at se hvide mennesker parre sig :)

Det er sgu ikke bare praktisk at være kvinde man skal sgu bare være hvid-
jeg elsker den her verden :)

MvH
Bo

" går med selvtillid så tynd som pergament"
S K Jakopsen