Trusse-pigen Hanne
Fra : Hanne Hansen

Dato : 14-11-01 00:35

Hej allesammen !
Jeg har fået ny adresse, så kig ind på www.hanne-pige.dk
for at se mig.
Mange hilsner hanne-pige.

Fra : Tomas O.

Dato : 14-11-01 00:42

Hanne Hansen skrev:
news: 88fa975a.0111131535.66fdfb99@posting.google.com

Din reklamer er uønskede i denne gruppe. Det fik du at vide
sidste gang du postede med en subnet adresse. Dette er 2.
advarsel. Næste gang ryger der en klage afsted til din udbyder af
både din internet opkobling og dit domæne/webserver.

FUT dk.admin.netmisbrug hvor man debatterer misbrug af
nyhedsgrupperne i den danske del af usenet.
--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Henning

Dato : 14-11-01 15:07

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> [...]
>
> FUT dk.admin.netmisbrug hvor man debatterer misbrug af
> nyhedsgrupperne i den danske del af usenet.

Undtagelsesvis fjerner jeg en FUT

Men til orientering af gruppen, kan jeg sige,
Hanne har skrevet en mail til mig hvor hun
inddirekte beder om hjælp til at få fjernet
sit indlæg
Jeg har vejledt hende i selv at slette sit
indlæg,

Så fremt det ikke lykkes for hende,
er der vel fri bane for at andre kan slette
indlægget, på grundlag af den mail hun
sendte mig.?

MVH
Henning
X-post til dk.admin.netmisbrug/dk.snak.seksualitet
FUT til news:dk.admin.netmisbrug

Citat fra Hanne Hansens mail til undertegnede:

Date: Wed, 14 Nov 2001 11:20:50 +0100 (Romance Standard Time)
From: "Diskret" <diskret@e-mail.dk>
To: "h2m" <h2m@madsen.mail.dk>

*Nu forstår jeg hvorfor min hjemmside er blevet lukket.
jeg kan bare ikke lige finde ud af at slette den nye meddelse*

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 14-11-01 01:54

Din side er pisse irriterende at åbne. Den vælter jo med en masse nye pop-up
vinduer.
Et besøg og man kommer sq ikke igen når man skal bruge 2 min. på at lukke
alle de reklame vinduer, bare et godt råd fra en webdesigner.
Thomas

PS. hvis du poster i en gruppe er det en god ide at have et emne. Du kan så
skrive din hp adresse i bunden af din mail. Hvis du poster i en binær gruppe
bør du poste fotos, du kan så sætte din adresse (diskret) på disse fotos.

Fra : Chokmah Xd@g

Dato : 14-11-01 03:40

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> wrote in

Hi Thomas

> Din side er pisse irriterende at åbne. Den vælter jo med en masse nye
> pop-up vinduer.

*lol* få dig noget panick waere - det er de her sider som man kan få penge
for at få andre til at åbne - som du også finder når du søger på warez
siderne

> Et besøg og man kommer sq ikke igen når man skal bruge 2 min. på at
> lukke alle de reklame vinduer, bare et godt råd fra en webdesigner.

jamen jeg tror nu ikke det er en fejl - det er bare en måde at score nogen
kroner på - men man kan få noget softwere der standser det jeg mener jeg
havde en link til det - men den har jeg slettet - jeg har godt nok ikke
været inde og se på Hannes trusser igen selvom siden er flyttet så synest
jeg mit behov var dægget efter sidst :)
bedste hilsner
Bo

Fra : root@microsoft.com

Dato : 14-11-01 05:56

On Wed, 14 Nov 2001 01:54:16 +0100, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Et besøg og man kommer sq ikke igen når man skal bruge 2 min. på at lukke
>alle de reklame vinduer, bare et godt råd fra en webdesigner.

Slukk for javascript.

Som web-designer ved du vel og hva meget man
kan lave med java/javascript..? *s*

[...]
--
http://www.infosyssec.net/
http://www.networkintrusion.co.uk/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 14-11-01 17:28

Jeg er udemærket klar over hvorfor Hanne bruger pop-up vinduer. Jeg er også
udemærket klar over hvordan jeg undgår dem.
Jeg skrev det blot som et lille hint til Hanne.
Men ellers tak for alle de gode forslag *S*

Thomas

PS. jeg er oxo godt klar over at jeg ikke følger "reglerne" for at besvare i
en NG *GGG*

Fra : TDJ

Dato : 14-11-01 04:20

diskret@e-mail.dk (Hanne Hansen) wrote in

> www.hanne-pige.dk

Prøv denne her.. det havde den "anonyme" hanne-pige måske
_ikke_ lige overvejet at man kunne :))

http://dk-hostmaster.dk/perl/Whois.pl?query=hanne-pige.dk

Fra : Brian Olsen

Dato : 15-11-01 00:17

av, det er da ikke pænt at afsløre privatadr. på personer her!

eller er det? bare fordi hun er ubehøvlet og poste reklame i vores fine
gruppe.

hygge

Fra : TDJ

Dato : 15-11-01 17:43

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> wrote in

> av, det er da ikke pænt at afsløre privatadr. på personer her!

Det er offentligt tilgængeligt information, og der er således ikke hacket
noget nogle steder, eller nogen viden som ikke var kendt på forhånd. Der er
heller ikke bragt noget information frem, som var beskyttet af passwords.

I modsat fald : korrekt, så er det ikke pænt.

Fra : Peter Holst

Dato : 15-11-01 18:48

fut dk.snak.mudderkastning

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Peter Holst

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-11-01 01:15

Man kan faktisk skrive til hostmaster.dk og bede om at få fjernet sin
private adresse fra WHOIS databasen.
Dette gælder dog kun for privat personer (sidst jeg undersøgte det...).

Thomas

Fra : Hanne Hansen

Dato : 15-11-01 11:50

Hej allesammen !

Nu har i vist moret jer nok over lille mig,
jeg har så tit set at folk har reklameret for deres hjemmeside så jeg
viste ikke at det var ilde set at gøre det.
så i stedet for at spille med jeres homoner, kunne i hjælpe mig med at
slette disse indslag.

Mnage hilsner hanne-pige

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 15-11-01 16:03

On 15 Nov 2001 02:49:46 -0800, diskret@e-mail.dk (Hanne Hansen) wrote:

>Hej allesammen !
>
>Nu har i vist moret jer nok over lille mig,
>jeg har så tit set at folk har reklameret for deres hjemmeside så jeg
>viste ikke at det var ilde set at gøre det.

det ved jeg såmænd ikke - du kan godt have reklame for din hjemmeside
eller en hvilekn som helst hjemmeside , men så skal det være i din
signatur i forbindelse med indlæg der relatere til gruppen ! ( max 72
tegn 4 linjer mener jeg )
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 15-11-01 19:28

Hanne Hansen skrev:

> [...]
> hjemmeside så jeg viste ikke at det var ilde set at gøre det.
> så i stedet for at spille med jeres homoner, kunne i hjælpe

Ja jeg reklamerer endda for to sider, men jeg gør det i min
signatur ikke med opslag. I signaturen er dte vedtaget at der er
et fristed på 4 linjer á 72 tegn.

Ellers plejer vi at påtale/vejlede reklamer i denne gruppe.
FUT dk.admin.netikette da denne debat hører hjemme der. Her
snakker vi sex og samliv!