Hvad synes I om "Vent På Mig" - Dansk popm~
Fra : Elmer Music

Dato : 14-11-01 00:09

Jeres mening?

Det er nok noget at det bedste danske pop der er blevet lavet inden for de
sidste 5 år! sjældent møder man dansk-sproget popmusik der er så
velproduceret, og med så megen energi og fylde... og for s.... en vokal
Frödin har!

Mvh Elmer, der håber på at høre lidt om jeres mening, også gerne om Dansk
pop generalt...

PS: den ligger et eller andet sted i dk.binaere.musik

Fra : QuickMic

Dato : 14-11-01 20:23

Fra : Elmer Music

Dato : 16-11-01 15:16

"QuickMic" <mss9b@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hørte det samme program... det er nu meget godt udtalt

-Elmer

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-11-01 21:31

On Wed, 14 Nov 2001 00:08:41 +0100, "Elmer Music"
<elmer.fjot@x-bytes.dk> wrote:

>Mvh Elmer, der håber på at høre lidt om jeres mening, også gerne om Dansk
>pop generalt...

Martin Brygman er en fantastisk begavet komponist. Hannibal og Jerry
er et af mine favorit soundtracks. Omtalte sang synes jeg er vildt
fed! Der er "knald på", kontrolleret vokal, og så swinger det som bare
fa'en.

Ellers siger dansk pop a la EyeQ, Kristine Blond o.lign. mig ikke en
meter.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Lars Petersen

Dato : 15-11-01 13:02

> [...]
> sidste 5 år! sjældent møder man dansk-sproget popmusik der er så
> velproduceret, og med så megen energi og fylde... og for s.... en vokal

Helt enig. Den sang er bare kanon!

/lars