/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
windows live mail
Fra : amc
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 02-02-07 10:32

Jeg har lige kørt windows live mail ind og det er ret godt program, men oppe i højre hjørne står min søns navn og et foto han bruger på sin messenger (Vi bruger ikke samme pc) holder jeg musen over så står min maile adresse. ?????? Hvad kan der være galt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 10:53

eneste bud jeg kan komme i tanke om er at din søn på et tidspunkt har brugt messengeren i sit navn/id og derved har konfigurationen valgt hvad der så lå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 11:33

ps - i og for sig kan du jo bare fjerne eller skifte fotoet ud - da du oplyser det er dine data der ellers ligger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 11:34

OG - gå ind og rette navneoplysningen (kom ikke lige med i farten)

Kommentar
Fra : amc

Dato : 02-02-07 11:43

Og hvordan gør jeg lige det

Kommentar
Fra : amc

Dato : 02-02-07 11:50

ps. når jeg dobbelklikker på navn står der
windows live messenger is currently not signed-in whit the same user account
Please first sign-in to windows live messenger using the same account as windows live messenger desktop.............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 11:56

det bekræfter faktisk min mistanke om at din søn har fået lov at logge ind på din maskine

du kan forandre ved at gå i din mail - indstillinger - profil (eller profil - indstillinger) når du er logget ind på mailen.

Dine oplysninger skal være mage til oplysningerne til din hotmail som du bruger til messenger

Kommentar
Fra : amc

Dato : 02-02-07 12:00

Han har ikke brugt min pc...... Og min mail adresse står også når jeg holder musen over hans navn..

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-07 12:10

du skal signe ind med samme konto som windows live messenger

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 02-02-07 12:18

Tak for svaret miritdk.
Lidt flovt jeg var logget på med gmail på windows live messenger og min msn mail på windows live mail desktop
Jeg takker mange gange....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 12:20

ouchh - det er en af de fejl 40 vi vist alle laver ind i mellem ( jeg er ekspert i det )