/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Peugeot Partner HDI
Fra : rasmus
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 26-08-01 11:21

Er det muligt at fjerne den alarm, der bibber når man åbner døren og ikke tager nøglen ud af tændingslåsen på en Peugeot Partner HDI???

Kommentar
Fra : stendrup

Dato : 26-08-01 15:25

ja... jeg mener der sidder et relæ i sikrings boksen der siger den lyd.... find det og prøv at fjerne det..

Kommentar
Fra : rasmus

Dato : 26-08-01 16:02

Tak for svaret, men på HDI modellerne har jeg hørt at det ikke sidder i sikringsboksen men et andet sted jeg ikke ved hvor er.............

Kommentar
Fra : stendrup

Dato : 27-08-01 07:11

ser lige om jeg kan finde diagram på den bil..

Accepteret svar
Fra : mikvets

Modtaget 100 point
Dato : 30-09-01 16:12

Det lyder sk# irretrende. Prøv at lytte dig frem til hvor lyden kommer fra. Den kommer højst sandsynligt fra den box der bestemmer at døren er luket. Ellers kan du jo bare følge ledningerne fra hornet og videre til døren. Men prøv at spørge en Peugeot forhandler

Kommentar
Fra : rasmus

Dato : 01-10-01 16:18

PEUGEOT FORHANDLEREN KAN IKKE EN GANG FINDE UD AF AT FJERNE LYDEN, JEG HAR PRØVET AT SPØRGE DEM. KAN DET VIRKELIG PASSE AT DE HELLER IKKE KAN?