/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
En rist til min ovn
Fra : Tomash01
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 17-01-07 23:09

Jeg købte en billig ovn...men der var ingen rist til den...hvor søren får man fat i sådan en henne?...og undgår at skulle betale 300 kr selfølgelig! Jeg bor i Vanløse i København.
Mvh Tomas

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 17-01-07 23:27

Hvis det er en bageovn du har købt så kunne du spørge et af de firmaer der tager den gamle med retur om de ikke skulle have noget der passer. F. eks. hos Skousen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-01-07 23:29

206,25 for en rist hos:
http://www.tp-denmark.dk/shop/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-07 23:35

Hvis det er en brændeovn skal du hen på et loppemarked eller lignende steder hvor de handler med gamle ting der kan du være heldig hvis du ikke vil ofrer til en ny Kig godt efter at der ikke er revner i ved evt køb af brugt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-07 23:37

Forresten er der vist noget med at der er en brugt brændeovnsforretning et sted på Cristiania
Mvh Sune

Kommentar
Fra : anomp

Dato : 18-01-07 12:40

jeg har to overskydene rister, så kan en af dem passe , må du få den.

Kommentar
Fra : Tomash01

Dato : 18-01-07 14:16

Hej anomp det lyder godt...det er bare en besværlig rist jeg er på udkik efter, for den er ret lille: Bredde:43 cm Dybde: 38 cm...hvis jeg er heldig at din rist passer er der 20 point og en flaske rødvin! Mvh Tomash01

Kommentar
Fra : anomp

Dato : 18-01-07 14:37

øv.. den jeg har her hjemme er 44 *44 .. men kan du ikke kappe af den i den ene side ??
mvh. anomp.

Kommentar
Fra : Tomash01

Dato : 21-01-07 18:21

Hej BjarneD du får pointsne for forslaget med SKousen..d prøver jeg

Godkendelse af svar
Fra : Tomash01

Dato : 21-01-07 18:22

Tak for svaret BjarneD.